torstai 1. marraskuuta 2012

plööh

Mä tilasin tänään 50cm clip-on hiustenpidennykset ja nyt en malta oottaa et ne tulee postii !!

Mitäs meille kuuluu.. no eipä mitää muutaku että hampaita puhkee ja kuola valuu :D
Tänään Mikke nauro ääneen ja se oli niin ihanan kuulosta <3
Leikittii meidän '' hopoti hopoti hopoti hoi'' leikkii ja se rakastaa sitä yli kaiken ! Ni sitteku leikittii sitä ni sitte se nauro ihan kunnolla ja oltii Tiiankaa ihan myytyi <3 !!
On Mikke muutaman kerran sillee vahingos naurannu mut nyt se oli ihan oikee :p
Hitsi ku se kasvaa ja kasvaa vaa <3
Ristiäispäivän Mikke käänty selält mahallee varmaa vahigos ku ei se sen jälkee oo kääntynkää, muutaku aina enne sitä jos se on päikkäreil ollu mun sängys ni sit ku mä oon kävelly sängyn ohi ni se on kierinny keskelle sänkyy :)

Huomen meil on 3kk neuvola ja voi että mua jännittää ku Mikke saa pari piikkii peppuu :((
Miten mä kestän kattoo sitä?? No pakkohan se on:(

Mut huomiseen ! Huomenna postailen sitte niitä neuvola kuulumisia ja lisään pari kuvaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti