sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Miikkael Amos Jonathanin ristiäiset

Mikke sai eilen nimen ja siitä tuli sitte Miikkael Amos Jonathan <3
Ristiäis (seremonia?) :D meni tosi hyvin :)
Pappi oli tosi kiva ja heitti läppää siinä samalla :D
mm. '' tänään on tämän pienen... no ei nyt enää niin pienen... no pienen kumminkin ristiäiset '' 
Kesken seremoniaa Miikkael päätti pierasta oikein kunnon paukun siinä hiljaisuudessa ja sai jopa papinkin nauramaan :D 

Mitäpä tässä enää selittämään, kuva kertoo enenmmän kuin tuhat sanaa?
Sylikummi ja kummi pukee ristiäismekkoo päälle :)

Toi herran ilme on niin ihana :DD <3
E serkku ja E sisko, suvun tulevat teinit

Sylikummienon sylissä on mukava nukkua :))

Kummit + minä :)

Herra Miikkael <3
Lisää risitäiskuvii tulee ku saan ladattuu mutsin kamerast kuvat tähän mun koneesee :)

Lahjoja ! 

Taulu Miikkaelista :)

Noita haalareita Miikkael sai 2 :D ja noihin sinisiin tumppuihin P mummo tekee vielä haalarin :))

Yllättävää että kauluspaita :D Miikkaelilla on kunnon kokoelma noita kauluspaitoja :p Toi porohaalari on myös aivan ihana <3 ja toi hattu ja nuo sukat :p Noista sukista en kyllä tiijä mahtuuko ne enää ees herralle :o Mut hope so!

Näitäkin miksu sai 2 :D Toinen kokoa 80 ja toinen 68 onneksi :)

Ja tää takki<3 

Tää on yks mun niin lemppareista <3

ja vähän rahaakin :)

Kia kummi toi valokuvakehyksen :))

Kortteja :)

Tää ite tehty kortti oli kyl kaikist kivoin kortti :) Tossa on Miken varpaat otettu silloo sairaalassa :)

Samaa korttia edellisen kuvan kanssa mutta sisältä :) Kiitos Tiia !

Vauvakirja ! Tätä mä ootin koko kuukauden että pääsen täyttämää :p

Se hymyilee vaikka siihen sattuu <3
Pikkukakkosta katotaan :)
Ton puvun Mikke sai myös lahjaksi eilen :)

< 3<3
Ja sitte vielä semmonen että Mikelle on puhkeemassa just 2 hammasta tohon ales ja voi tota ku sitä pientä sattuu:( Eilen nukahti sitte siihen ku tutilla hankailin niitä hampaita :(

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Toi on tosi kiva ! nyt vaa pitäs saaha sormivärii ni sais painettuu sinne miken jalan ja käden kuvan :))

      Poista
  2. No on Mikke kyllä jo "iso" poika, samoin kun meidän Tomas.
    Kivoja kuvia ja ihania lahjoja saitte. :)

    Äää, mun pitäs käydä ostamassa haalari tolle meidän pikku jättiläiselle, kun se äp:n haalari on iso. Oon katellu tota samaa haalaria itsekkin, mutta tääl ei oo ollut kokoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon löytän kirpparilt tosi edullisii ja ihan tosi hyvä kuntosii haalareit, siis just semmosii missä on vaa nukuttu ja istuttu vaunuissa :) kannattaa käydä kiertääs kirppiksii :)

      Poista