perjantai 12. lokakuuta 2012

Onnea minä !

19 vuotta sitten keskiviikkona 13.10.1993 mä tupsahin maailmaan äidin isin ja 2 isoveljen iloksi !

Mä oon kokenu tän 19 vuoden aikana vaikka mitä, hyvää että huonoa.

Vuosi sitten, kun mä täytin 18 alko mun elämän ehkä vauhdikkain 2kk, mä joka viikonloppu dokasin sen päivän tai kaks, keskiviikkon euron hanoille joku sai aina puhuttuu, torstaisin ei sitte välil menty kouluu ku oli mahatauti tai kuumetta.. tai joku muu sairaus.

Joulukuus se sitte rauhottu ku mä tein raskaustestin ja se näytti 2 viivaa, dokaus loppu heti siihen paikkaa.
Jotkut jo ihmetteli et mikä mulle on ku en enää dokaakkaa vaa oon kotona. Julikseks mun raskaus tuli vast tammikuun puolesvälis vissii.
Ja siit asti olin onnellisena raskaana, kunnes sain mun pikkusen mun syliin ja siitä asti oon ollu onnellinen äiti <3

En kyl vuos sitte olis ees mieles käynnykkää et vuoden pääst mulla onkin pienen pieni poika ja oisin 2kk ollut ÄITI.

Tänään sitte lähen viihdyttämää itteäni ja pari kaverii liittyy seuraan :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti