perjantai 26. lokakuuta 2012

Sunnuntaina ristiäiset ja Miken rytmit

Meillä on sunnuntaina 28.10 ristiäiset JÄIKS, mua vaa pelottaa miten Mikke käyttäytyy siellä :D
Mun Eno, sen vaimo ja mun serkku P vauva tuli tänään Joensuusta tänne Kotkaan mun äitille viikonlopuks :) P vauva on 5kk vanha ja samoissa mitoissa menee Mikenkanssa :D Oli hassuu ottaa P syliin ku se painaa vähemmän ku Mikke se oli toosi kevyt ihan ku ei ois ollu mitään sylissä kun on tottunyt tota pullukkaa pitelemään :D

Ja JEE mun ystävä synnytti vihdoin ja viimein sen pikkuprinsessan !! Joten onnea T <3 !!
Se ei kyllä mikään pieni vauva ollut :D 4290g ja 54cm pitkä prinsessa<3
T:llä meni 2vk yliaikaan ja eilen kalvot puhkastiin mutta silti joutu leikkaukseen kun ei edennyt mitenkään :(( Voi sitä raukkaa!  ku mä tiiän miltä tuntuu 1 vuorokaus oottaa että jotaa tapahtuu ja ei kun ootellaa ja ootellaa ja lopulta leikkauksee, mä en toivois mun pahimmalle vihollisellekkaa sellasta ! 
Kun oottaa vaa et pääsee sen maailman parhaimman kokemuksen kokemaan niin ei pääsekkään tulee surku mieleen :( Mutta se kaikki onneks palkitaa pienellä kääröllä <3

Mikelle on alkanu kehittymään tietynlainen rytmi:

klo 19-20 vähän maissisosetta ja maitoa ja yöunille
klo 23-24 mä vaihan siltä vaipan ku käyn ite nukkumaan ja annan vähän maitoa.
klo 03.45-04.30 yömaito.

(joskus) klo 5.45-5.30 yömaito 2 ja sen jälkeen klo 8-9 ylös

klo 7-7.30 ylös ja aamutoimet
1h hereillä ja kattelee vaan telkkaria, se on Miken ykkösjuttu koko päivän, se on semmonen telkkarin orja, lasten ohjelmat ja SALKKARIT? on ihan ykkösjuttu milloin vaa puhutaa telkkarille ja nauretaan :D

Aamupala vähän maissisosetta ja maitoa ja sitte nukutaan 2-4h päikkärit.

Sitte heräillään vaipan vaihtoon ja syömään ja ollaan 2h hereillä.
Sitte nukutaan 1h päiksyt
klo 18 nukutaan 20-30 min päiksyt
Sitte SALKKARIT :D jonka jälkee taas yöunille. :))


1 kommentti:

  1. Kantsii oikeest vähentää telkun kattomist josset haluu samanlais ku meil.. mulla ku on läppäri täs keittiö, niin Tiera ei meinaa syödä ruokaansa, jollen laita sille lastenpiirettyi tai fröbellin palikoit päälle, koska oon totuttan sen siihen. Okei, nyt on hyvin käynnissä vierotus siintä pahasta tavasta. Ja olkkarissa, ku juniorit laitetaa päälle ni auta armias jos meet seisoo telkkarin etee.. tulee itku :D Kuulostaa hauskalta, muttei oo loppupeleis ku niin pienest kyse.

    VastaaPoista