lauantai 6. lokakuuta 2012

Mikke on huutanu koko päivän ja ollu toooosi tosi kiukkunen ! :(  Yleensä se nukahtaa heti vaunuihin päästyy mut ei ! Huutoo huutoo huutoo :( No sitte se jonku ajan pääst niihin nukahti ja sitteko päästii tähä mutsille ni huuutoo huutoo huutoo :( Mietin et mitä hittoa... Ei Miksu ikinä itke hysteerisest !
No Mikke on alkanu kuolaamaa ihan toooosi paljo! ja nyrkkei suuhun tunkemas koko aika..  Katoin sitte googlest et mistä kuolaaminen vois johtuu ku en ois uskon et hampait viel tulis?? ja siel luki et voi olla et ois hampei tulos ja et voi kokeilla sormenkaa varovast et onks siel hammas no mä sitte kokeilin ja SIELLÄ SE OLI MIKEN EKA HAMMAS <3 Katoin viellä sitte sinne suuhun ni siellä se oli ja näky <3 
OI IHANAAAAAAAAAAAAAAAAA oon niin onnellinen että voi eiiii <3 !!

Eilen annoin Miken maistaa ekaa kertaa bataatti-kesäkurpitsa sosetta ja voi nami nami ku maistu :) Annoin ihan pari pikkulusikkaa ja alan nytte totuttelemaa sitä niihinkii :) 

ISO POIKA ON HUOMENNA JO 2KK <3

voitteko kuvitella et aika menee muka näin nopeesti?? Vastahan mä sain tietää et oon raskaana, vastahan mä olin ekas ultrassa, vastahan mä olin rakenneultrassa, vastahan mä synnytin, vastahan mä olin onnellisesti rv30, vastahan mä sanoin et mä en ikinä ikinä ikinä haluu enää raskaaks ja voi kuulkaas ku mul on ikävä mun vauva mahaa ja voin sen sanoo että mä haluun viel JOSKUS toisen vauvan :) En ois kyl uskonu et mun suusta tulee toi joka ei ennen raskautta tienny haluuko lasta ollenkaa ikinä koskaa, ja sitte ku tulin raskaaks ni mä halusinkii ja nyt ku oon ollu raskaana ja 2kk äiti ni jo mä oon suunitellu et joskus sitte ku on mies? ja kaikkee ni mä haluun toisen vauvan :D

Mullapa ei muuta ! 
Hyviä illan jatkoja kaikille toivottaa: Miikkael ja tietysti MINÄ :) !!

21 kommenttia:

  1. ....... Alle 2kk EI tule hampaita.
    Alle 4kk, eikä varsinkaan alle 2kk ikäiselle saa antaa MITÄÄN muuta kuin maitoa! Ei edes pientä maistiaista -.-
    ei sillä lapsella oo mikään kiire saada mitään ylimääräistä, miten voit olla noin itsekäs?
    Pistää vihaks tommonen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lääkäri meille ainakin sanoi tällä viikolla, että saa alkaa antamaan pikkuhiljaa vellejä. Ja meillähän ei olla vielä 2kk ikäisiä.

      Poista
    2. On se kummallista että jotkut syntyy hammas suussa :D Ja on se sitte kummallista että meidän Mikelle on tullu hammas?:D Ja kyllä saa antaa, pieniä määriä ja se pitää nälkää enemmän. :) Ja mun tietääksee jokainen kasvattaa oman lapsensa miten kasvattaa, tietääkseeni en ole itsekäs siitä että alan totuttelemaan lastani soseeseen, on niille nuoremmillekkin annettu soseita.
      Ootko sä joku lasten lääkäri vai mikä oot mulle sanomaa mitä mä saan mun lapselle tehdä ja mitä en.
      Mullekkin alettiin soseita antamaan pieniä määriä 2kk ikäisenä joten tässä mä seuraan mun äidin jalanjälkiä.

      Poista
    3. voi herranjumala!
      Ensimmäiselle kommentoijalle: se riippuu täysin lapsesta ja lääkäristä, siihen pitää olla hyvä syy! Kuten keskosuus, paino ei nouse tms.
      Ei sitä turhaan aleta antamaan ku ei niiden suolisto oo vielä kehittynyt tarpeeksi!
      Ja toinen, nykyään tiedetään paremmin kuin sillon joten miksi et kuuntele asiantuntijoita! 3kk vielä ymmärtäisin jos vetäis puoltoista litraa maitoa ja ei vaan riitä, mutta että turhaan omaksi iloksi kun ei enää malta odottaa!
      Ajattele nyt hyvä ihminen lapsesi parasta! Jos lääkärit sanoo että ei niin eiköhän se ole EI!

      Poista
    4. Voi herran jumala, mistä sä tiiät kuinka paljon mun lapsi vetää maitoa? En ole tainnut sitä tässä ees mainita, mutta 12 NAN:nia menee päivässä, joskus jopa enemmänkin. Että kyllä mä sille voin sosetta antaa jos vain haluan :) Ja se että sille 1x päivässä antaa pari lusikallista ni ei ole vaaraksi lapselle. Ja mulle ei oo lääkärit sanonut ei vaan päin vastoin :)

      Poista
    5. Mä arvasin heti et tääl on anonyymit pätemässä soseista!! :D
      Eiks teil oikeesti oo muuta tekemistä?

      Meijän likka söi 2kk ikäsenä luumu sosetta IHAN NEUVOLA TÄDIN ehdotuksesta, kun oli masu vaivoja ja voi kuulkaat ku loppu itku, ku alko masukin toimimaan.

      Ja mikä siin on ettei voi porukka uskoo hampaan puhkeemista?? Jotkuuhan hitto vie syntyy hammas/parikin hammasta suusta.. Joten Anot ottakoo selvää ensteks ku käy vinkuu jostaa! :D

      Poista
    6. Niin, arvasit koska tiiät et se on väärin.
      Ja tolleen se pitäis ihan 4kk ikäselläkin alottaa!
      Hassua kuinka yleistätte mua joksku anonyymiporukaksi :D
      Ja joo ei ainakaan oo onneks hyvin harvinaista toi!
      Rauhottukaa, ootte kiivastuneita vaan koska tiiätte et se on PALJON ennen suositusta ja väärin asiantuntijoidenkin mielestä (neuvolatädit ei kuulu tähän kategoriaan) ja yritätte muutenkin parannella huonoja omatuntojanne ja kun joku munlainen vittupää tulee jakelemaan totuuksia niin johan iski pahaan paikkaan.

      Poista
    7. Ja jos sulla ei riitä rahat maitoihin tai kärsivällisyys antaa lapselles maitoa niin kannattaisko ehkä harkita jotain apua?
      2kk ikäselle ei hitto vieköön missään nimessä anneta sosetta!!ellei ole hyvä syy kuten jos paino ei nouse.
      Teet ton ihan omista itsekkäistä syistäs etkä minkään muun takia etkä voi kieltää sitä.

      Poista
    8. Anteeks mut kuka on sanonu että mulla ei rahat riittäis? Tai kärsivällisyys?:D Hohhoi. Jos tehään vaikka niin, et sä jatkat omaa elämääs ja mä mun omaa ja kasvatan mun lapsen silleen miten MINÄ HALUAN, en silleen kun joku Anonyymi haluaa :) Okei, voin olla itsekäs sun silmissä mut tuu laukomaa noita juttuja HETI kun sä tunnet mut :)

      Ja joo, kyllämä tiedän mikä on oikein ja mikä väärin oman lapsen kasvatukses, ja se on oikein että itse kasvattaa oman lapsensa, eikö?

      Yritätsä jotenki paskantaa toisten oloo noil sun jutuillas, muuten hyvä mut et oo aineka viel onnistunu:)

      Poista
    9. Sori vaa mutta mulla ei ole kuluneen vuoden aikana ollut kertaakaan huonoa omaatuntoa siintä että olisin soseita tai vellejä syöttänut mun 2kk ikäselle :))

      Poista
    10. Täähän asia ei liity millään lailla siihen kuka SINÄ olet!
      Ja ei, en yritä. Sä kyllä paskansit mun oloa huomattavasti kun huomasin miten itsekäs ja naiivi sä olet.

      Ja "YASU"; Ylpeiletkö huonon äitiyden merkeillä? Kyllä sulla kannattais olla huonoa omaatuntoa koska sä vittu annoit PUOLET AIKASEMMIN KUIN ALIN IKÄRAJA ON!!!!!!!!!!

      Poista
    11. No jos sä mua huonoks ja itsekkääks äidiks sanot ni kyllähän se liittyy siihen kuka MINÄ olen, sä et tunne mua tai mun lasta joten piäppä ne sun sanat omas mahassas ja tuu sitte sanomaan mulle kuin ''huono ja itsekäs äiti'' mä olen ku tunnet mut :)

      Ja toi että tuut Yasuaki tänne haukkumaa huonoks äidiks kertoo varmaan sen että sulla ei taida mennä yhtä hyvin kun meillä :)

      Tekeekö se meistä huonot äidit jos me rakastetaa meidän lapsia ja halutaan kasvattaa ne miten me itse tahdomme, tietääkseni ei. Eipä mua olla viel neuvolassakaa haukuttu tai kukaan muukaan haukkunut huonoksi äidiksi muutakun sinä ja se että sä sanot sen ei merkkaa mulle mitään :)

      Poista
    12. Kumpakohan tän anonyymin mielestä sitten ois ollu parempi, että katson vierestä ku 2kk vauva itkee kovia masu kipuja eikä mikää auta vaiko se että annan pienen maistiaisen luumu soseesta josta lähtien nukuttiinki ilman itkua ja masuvaivoja ja sai pikkunen vihdoin ja viimein kakattua?

      Mä en todellakaa pode huonoa omaatunto siintä että annoin helpotuksen mun lapsen masu kivuille. Eikä se tee minust tai kestää muusta huonoa äitiä. :)

      Et jospa ano tulisit vinkuu meille sitte ku saat niitä omia lapsia <3

      Poista
    13. Voi, mulla kyllä on sellasia.
      Ei toi muuten mua järkyttäisi niin paljoa, ei se muuten hetkauttais millään tavalla.
      Ja luuletteko että ne sanois suoraan että herranjumala kun olet huono äiti!
      No ei tosiaankaan, ainoa paikka missä suomessa sanotaan asiat suoraan on foorumit ja blogien anonyymit.
      Ja joo kyllä mä ton luumun vielä voin ymmärtää mutta että antaa turhaan?! Niinkuin Mea-Maria.

      Poista
    14. Voi kyllä ne siellä suoraan sanois jos se asia olis niin kuoleman vaarallista kun noista sun kommenteista päättelis, riippuu toki neuvolan tädistä minkälainen on :D
      Mut hei, hyvää loppuelämää sulle :)

      Poista
  2. PS. Ei kannata uskoa kaikkea mitä niiltä keskustelupalstoilta luet, se on todistettu hyvin vääräksi että kuolaaminen liittyis jollain tapaa hampaisiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No miten Miken suussa sitten voi hammas olla????

      Poista
    2. no jos siellä on hammas puhjennut niin kyllä mä sen uskon!
      Useimmat vaan kuvittelee näkevänsä kuinka "hampaita tulossa".

      Poista
    3. Puhjennu se on joo, tuntuu ihan sormel ku koskettaa ni se hammas siinä ja näkyykii jo pää :)

      Poista
  3. Anonyymi6. lokakuuta 2012 10.13

    ....... Alle 2kk EI tule hampaita.

    Jaa, tiedän ihmisen joka on SYNTYNY HAMPAAT SUUSSA. Että sikäli.
    Joten, jos on mahdollista, että ihmsellä on hampaita syntyessään, niin miksei sitten 2 kk iässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä.. sitähän minä tässä itsekkin mietin... :D

      Poista