lauantai 17. marraskuuta 2012

Lääkäri + mitä meillä osataan :)

Moikka moi! Mä aina välillä varmaan vahingossa käännyn selältä mahallee sängyssä, ja saan siitä äitin aina hyvälle milelle. Tänään mulla on ollut todella kova yrittäminen kääntyä lattialla selältä mahalleen mutta emmä vielä osaa. Ehkä mä kohta osaan?:)
Mä seison tukea vasten, en kovin pitkiä aikoja mutta seison kuitenkin ! Emmä kyl viellä kävelemää lähe, varmaan. ;)
Mä seison tukea vasten varmaan muutaman minuutin kerrallaan, siitä se lähtee ! Mä oon tosi kova poika kehittymään :)


Mä katoin tänään Jyskin lehestä uutta sänkyä mulle, oonhan mä jo iso poika? No ei vaineskaa, mä kiusasin mummoo ja rikoin sen lehen !! :D 
JA TÄNÄÄN MÄ OPIN KÄÄNTMÄÄN/PYÖRIMÄÄN AKSELIA YMPÄRI!! Mä ku oon lattialla ni mä vaa pyörin ja hyörin :)

Sit ku mä olin torstaina lääkärissä ni me ootettii äitinkaa tunti et me päästii sisää ku siel oli ihan kauhee jono.. Mut  mul oli silti kivaa ku leikin äitin huivinkans !! No me sitte päästii sinne lääkärille ku mun silmä rähmii vieläkii enkä kyl tiiä miks? Siks me just mentiikii sinne et se lääkäri kattoo mun silmää et mikä siellä on. Äiti oli sanonu mummolle et ne pakottaa niitten ottamaa bakteeriviljelyn mun silmästä mut ei sen sitte tarvinnukkaa ku se lääkäri oli niin tosi kiva ni se ite sano että siitä pitää ottaa bakteeriviljely. Äiti sano et se oli kivoin lääkäri mihin  se on ikinä törmänny, joku joka tykkäs omasta elämästää? Emmä kyl tiiä mitä se viel tarkottaa mut ehkä mäki joku päivä ymmärrän :) No se lääkäri sitte kysy äitilt et kauan mun silmä on rähminy tollai ni äiti sano että ihan mun syntymäst asti ja sitte se lääkäri katto äitii tosi vihasest, sillee ku se ois äitin vika mut äiti korjas asian ja sano että neuvolas on sanottu että se on normaalii ja viimeeksii ku oltii lääkäril ni ei sekä sanonu mitää et siel vois joku bakteeri olla. Mä sain viikoks silmätipat ja viikonpääst me saadaa tietää mikä pöpö mun silmässä on.  Natksu ja mun kavei Jonatan ootti meit siel terkkarin pihal, mut sit Jonatanille tuli nälkä ja ne lähti sitte kotii ja me käytii äitinkaa apteekist hakees äitille vähä strepsilssii ku se on vähä pipi ja mulle silmä- ja nenätippo. Sit me mentii Natskulle ja mä pääsin leikkimää Jonataninkaa !! Mut mä kyl enemmän tykkäsin siit Jonatanin leikkimaton apinast, mä vaa nuolin sen haaravälii ja mietin et miks äiti ja Natsku vaa nauraa mulle? Ehkä mä senkii tiiän viel _joskus_.

Mut äsken mä leikin tol mun jumppalelul ja nukahin sitte sitterii ni äiti menee laittamaa mut nyt nukkumaa.
Heippa kaikki äitin lukijat ja hyvää yötä<3! 
Terkuin. PikkuMikke<3

2 kommenttia:

  1. Hurjaa miten nopeasti teillä on opittu ! Meillä kyllä leikitään leluilla ja käsillä, mutta ei mitenkään päin seisottais ilman tukea. Enkä kyllä uskaltais antaakkaan seisoa :D Ihana pikkuinen !<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikke on niin ''jytky'' et kerran mä kokeilin sillee että pidin käsii sillee hennosti kiinni ja siit lähtien se on tykänny seisoskella :)

      Poista