torstai 15. marraskuuta 2012

Miikkael ja Jonatan !

Mun oli tarkotus tehä tää teksti jo silloo ku me oltii Natskulla kyläilees ja mul oli kamera mukana ja pojist tuli semmosii kuvia että<3 
Meil oli ihan hurjan hauskaa silloo :)

Joten täs vähä kuvia Timonista (Jonatan) ja Bumbasta ( Mikke) <:::

syypää mun hymyyn <3

Miikkael 3kk, Jonatan 2kk <3

Pieni rakkaus <3

Best Friends <3

Vedetään korvasta :D

Jonatan flirttaa  kameralle :>><3

Ja näin pistetään kaveri hiljaseks :)

Nauru<3

muruset<3

Kaverikuvaa<3

<3<3
  Ja tosiaa mun hiukset tuli viimeviikon keskiviikkon :)) Täsä vähä kuvaa niistä:


  
Ja lopus vähä rakkautta<3

Se ku mä sain kuvan ku Mikke kääntyy ni se taas on lopettanu sen. :( Se ei käänny muutaku mun sängyssä tai jossaa pehmeellä ja lattial ei käänny ollenkaa. Kerran se lattial käänty ja se jäi siihe. Ehkä kohta :))

Minä varmaan puolvuotiaan ja Mikke 3kk <3
Ja tänää me mennää Natksunkaa leffaa kattomaa twilight :))

2 kommenttia:

  1. Voiiii pikku murut<3 mä meen TÄNÄÄ äitille. eli varautukaa postaus tulvaan.! :-D en ees tiiä mistä alottaaaa. -,-

    VastaaPoista