perjantai 2. marraskuuta 2012

3kk neuvola ja kuvia

Meil oli tos 10 neuvola :) 
Mikke kasvaa tosi nopeesti pituutta on nytte jopa 64cm ! ja painaa 7940g :D
mun pikku bumba<3
Piikit sai kumpaakin reiteen ja se meni yllättävän hyvin ! Ainoostaa piikkien laitos Mikke itki ja muuten oli taas oma ilonen ittensä :))

Se neuvolan täti vähä pelotteli minuu et Mikest tulee varmaan joku 180cm pitkä vaikka sitä ei viel pysty sanomaa ku vast 2vuoden iäs ni se sano ku Mikke kasvaa niin hurjaa vauhtii et uskoo että tulee :D OMG!
Mikke on varmaa 10 vuotiaan minuu päätä pidempi :DD haha :D siis istehän olen peräti 160cm PITKÄ :D

No sain mä vähä imartelujaki ku se kysy et oonks mä laihtunu ni vastasin vaa et no emmä oikeestaa tiiä :D ja tottakai kiitin sitä ! Ni se sano et kyl mä oon laihtunu ihan silmis :D No hyvähän se vaa on et kiloi karisee mut tänään pakko käyä vaa'al !

Eli täs on nyt nää neuvola jutut viime kerta suluissa.
2.11.12 ( 1.10.12)
Paino: 7940g (6100g)
Pituus: 64cm ( 61cm )
Py: 43,4cm (41,3cm)

Terveydenhoitajan havainnot ja arviot:
Tyytyväisen oloinen poikavauva.
Moro+, seuraa lelua.
Iho siisti. 
Päin makuulla kohottaa päätä ja vartaloa kyynernojassa.

Ja sitte niihin soseisiin, mä sanoin että oon alkan antaa 2kk saakka Mikelle soseita ku se maitomäärä mitä se litki oli jotaa ihan kamalaa :D
Ni se sano että jotkuu vauvat on semmosii että maito ei enää kelpaakkaa että tarvii jotaa kiinteempää ja ku mä oon antan nyt maissi sosetta ja paripäivää sitte oon alkan antaa peruna-porkkana-maissi sosetta ni se sano et viikonpääst voi alkaa antaa muutakii ja heledmää voi alkaa antamaa välipalaks :)
Sitte se anto mulle semmosen ''imeväisikäisen lapsen ravinto'' jutun mis lukee milloin voi mitäkii alkaa antamaa ni mun pitää seurata sitä nyt sillee mitä meillä syyää jo ja milloin voin alkaa antamaa muutakii sosetta ja milloin puuroo voi alkaa antamaa jne :) 

Sitte vähä kuvia:

bumba <3

Me and my bigboy<3

<3

6 kommenttia:

  1. Apua, huomaa kyl ettei olla nähty herran aikoihin!! Poitsuhan on kasvannu silmissä :) Nii ja muutes, Tiera painaa 2 kiloo enemmän, mun pikkunen :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tää herra tykkää kasvaa, se ois _TAAS_ raivattava vaatekaappi ja 5pv saan teitää onneks et ku mikelle syntyy maaliskuus pikkuserkku<3 et kumpa siitä tulee ni jos poika tulee ni sit saan annettuu kaikki vaatteet pois, noit 62vaatteit on ihan miljoonii ja sit viel ne kaikki 56 kokoset mitä on ni voi apua :D

      Poista
  2. No jo on herran mitat oikee!:) ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niimpä :D no mut se on mun pikku bumba <3 Miettii ku se on puolvuotias ni painaa varmaa 25kg :Dapua !

      Poista
  3. Heei Mea, olisi kiva kuulla tarina pojan nimen takaa:)
    Erikoinen, mutta kaunis nimi.
    ps. Oliko pojan isä ristiäisissä? tai onko hänestä kuulunut ollenkaan? surullista, kun ei mies halua omaa poikaansa tavata:/ myötätuntoni on täysin sinun ja miken puolella! voimia tulevaisuuteen<3

    VastaaPoista