tiistai 27. marraskuuta 2012

Kirppari löydöt.

Käytii eilen mun äitinkaa paril kirppiksel kiertelees ja mun isäpuoli hoiti Mikkee sen aikaa. :)
Sit käytii siin samal kattoos T:n uus asunto :)

Ja nää tarttu mun matkaa 






Jotenkii ku siel kierteli ni tuntu ku kaikki vaatteet ois 62-68 kokoo eli semmosii mitä mikelle ei enää mee :D Siis joo 68 menee viel jotkut merkit mut siis neki alkaa jo näyttää sen verta pienilt et nyt tarttee lisempää vaatteit :D eli etiskelin 70-80 kokoi mut jonku verra niit sit löyty.. housui mä etin ehkä eniten ni niit ei sitte tietenkää löytyny ku KAHET :( No joku päivä pitää käyä muitaki kirppiksii läpi :)
Nyt heräs herra ni GUUD PAAI :)

9 kommenttia:

  1. Kivoja löytöjä!
    Vauvan housuja löytyy kyllä tosi huonosti kirppareilta. Mutta kannattaa kattoo fb-kirppiksiltä, sielä mä oon niitä bongannut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kattelen niitäkii mut ongelmana on yleensä se haku :D

      Poista
    2. aina niin kovin vaikeeta:/ jos ois auto ja kortti ni eiköhän ne fb kirppikset ois jo tyhjinä ;D

      Poista
  2. Voin lohduttaa et älä huoli, kirppiksiltä tosi harvoin löytyy just siitä 68cm ylöspäin :D Tyttöjen vaatteita toki, joka koossa ja värissä ja mallissa ja monin kappaleinki suunnillee, mut poikien vaatteita löytyy tosi kämäsesti ja välillä se kunto on niin rupu ettei ees kehtaa maksaa siitä senttiäkään puhumattakaan siitä, et sen vielä lapselleen pukis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri näin.. tosi tyhmää ku ei viittii kuitenkaa mitää 10e maksaa housuist ku sais niit halvemmallakii mut kaikki hyvät viiää heti ja mulle jää sitte ne rupusimmat mitä ei viittii ees ostaa :D housut on ne mitä mä tartteen isompaa kokoo ni ehkä ne joku päivä löytää mun luokse :) mun äiti aineki vihjaili et ei mun kannata ostaa enempää vaatteit ku pukillaki on jotai ni jos pukinkontist vaikka housui löytys?:)

      Poista
  3. Moikka! Sulle on haaste blogissani :)

    http://pienenelamanalku.blogspot.fi/2012/11/haaste.html#comment-form

    VastaaPoista
  4. Kivoja löytöjä oot tehny! :) Mua niin turhauttaa, ku ei juuri koskaan löydy pojalle enää mitään just koossa 80, kun kaikki kivat vaatteet on siihen 68 kokoon asti vaan. Tytöille ois kyllä vaikka sun mitä. :/

    VastaaPoista