lauantai 3. marraskuuta 2012

Miken nimen tarina

Eli Miikkalein nimen tarina tuleepi tässä:
Mä oon aina halunnu antaa mun lapselle nimen ''Mikael'' mut se oli mun mielest liian tavallinen, halusin jonkuu erikoisen mihin en oo eläissäni törmänny, päätin lisää siihen yhen K:n lisää eli Miikkael.
Halusin myös samankaltasen nimen ku mun veljel on: Miko. Mieles pyöri myös ''Milko'', mut se muistuttais sitte taas liikaa Miko nimee.
No sitte mä päätin et toiseks nimeks tulee Jonathan, eli nimen piti aluks olla Miikkael Jonathan.
Mun pikkuveljen Elmon toinen nimi on Amos josta mä sitte näin unta että Miikkaelin nimeks tuli Miikkael Amos Jonathan ja silloo heti ku mä heräsin ja makasin sängys ni mä päätin et toi on se nimi ja se oli tarpeeks eikoinen mun makuun. :)
Vaihtoehtoi pojalle oli: Mio, Marcus, Milko, Mikael ja Miikkael :)

Silloinku ei tienny viel sukupuolta ni mä päätin tytönki nimen niit oli niin monii vaihtoehtoi mm. Lea-Alexandra, Linnea, Linnea-Alexandra, Lea-Emiliina, Cea, Meia, Melissa, Melanie ja sitte mä päädyin tähän ihanuutee: Lea-Emelie. Sitte joskus ku mä tytön saan (jos saan) ni tulee tää nimi <::

No sitte vastaan Anon kysymyskii :)

Oliko pojan isä ristiäisissä? tai onko hänestä kuulunut ollenkaan?

: Miken isä ei ollu ristiäisissä. Eikä hänestä ole kuulunutkaan. Laitoin sille kuitenki viestin yks päivä että voijaako jutella ni vastas et '' ei oo mitää juteltavaa '' jassoo...
Vastaisn sitte siihe jtn et '' Ai ei oo mitää juteltaaa? Mun mielest meijän pitäs puhuu ku aikuiset eikä vihoteltas koko aika.. Tehtyy ei kuitenkaa saa tekemättömäks vaikka siit ei puhuttais, tiiät sen ihan hyvin itekki.'' 
Ei vastanu mitään.. no sit mä laitoin sille viestii ku sain kuulla sinä päivän yhelt kaverilt et se oli silloin kesäl ku mä olin viel raskaana sanon yhelle kaverin kaverille et siit tulee isä??? No latoin sitte viestii et '' kuulin et oot sanon yhelle tyypille et sust on tulos isä? ja se vastas et ''kuulit ja kuulit, etsä v*ttu ymmärrä et mä en jaksa keskustella sunkaa enää !'' no laitoin sitte sille viestii et '' luulen et se pitää paikkaansa'' ni vastas et : V*ittu mun ei piä olla mikää v*tun isä sulle eikä kellee muullekkaa'' Vastasin siihe: '' Et jaksa keskustella enää? No milloohan me ollaa keskusteltu? Öö, ei koskaa. Enkä mä oo sanonu et sun tarvis olla mun isä. Mut se et sul ei oo pokkaa tulla juttelee tai nähä Mikkee ni on jo naurettavaa. Mä toivon et sä viel joku päivä ymmärrät mitä menetät ja kadut. Mietin nyt tarkkaa ennenku on liian myöhästä. No siihen se sitte jäikii.
Mä en aio kauaa enää oottaa.

Mut nyt Mikke lähtee yöpuulle ja nukkumaa :) PALAILLAAN !

8 kommenttia:

  1. Sä olet päätökses tehny pitää lapsen, lapsen isä ei näemmä ole ollut siinä mukana ollenkaan eikä halunnut lasta, joten miks yrität pakottaa sitä näkemään lasta ja olemaan sille isä kun SÄ olet sen tähän maailmaan väkisin puskenut?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oon, enkä mä pakota sitä näkemään sitä, mut haluisin puhuu asiat halki.
      Mut jokainen ajattelee tavallaa ja mun mielipide on että ois hyvä että se ees kerran näkis poikansa. mä en sentä pistä sitä maksamaa niiku jotkut muut varmaan tekee. Mut sen mä tiiän et se tulee katumaa jossaa vaihees ja sitte se on sille varmaan jo liian myöhästä.
      Ja emmä sitä väkisin tähän maailmaan puskenut, mä oon aina ollu aborttia vastaan ja hupsis, vahinko kävi. Munko vika se nytte sitte on? Ja mä en todellakaa kadu sitä että pidin Miken. Ompahan sentäs joku tarkotus mun elämäl.

      Poista
    2. ja tässä on kyllä paljon muutakin kaikkea mitä mä en ees täällä julkaise vaa pidän ihan omana tietonani :) ja mä tein sen päätöksen yksin, mitäs sitten? oisko mun pitäny abortti tehä vai? huuhhuh, no ainakin isä sanoi miettivänsä asiaa ja lopulta päättyi ei sanaan.
      ja mä en oo missää vaiheessa sanonu että pakotan sitä näkemää mikkeä, sanoin vaa että on naurettavaa että se ei kehtaa tulla juttelemaa tai ees kattomaa, ei tarkota että mä pakotan :) pakottaminen ja kehottaminen on vähän eri asia kuitenkin :)

      Poista
  2. Käyhhän osallistumassa tuolla mun blogissa olevaan tikkunekun kanssa yhteistyössä järkättyyn arvontaan! Ensi viikolla tulee myös vauvauvan kanssa yhteistyössä järkätty arvonta! :)

    VastaaPoista
  3. Sun kannattais itseki lukea tuo tekstarikeskustelu uudelleen niin huomaisit (ehkä) miten teinejä molemmat olette. Siis molemmat. Voi lapsiparkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. selittäisitkö vähä paremmin että '' voi lapsiparkaa '' ?

      Poista
    2. Eli mun pitäis olla ees yrittämättä kysyy siltä tai takoo sen päähän ees jotaa ja sanoo Miikkaelille et '' ei äiti ees koittannu et isä tulis sua kattomaa tai ottaa osaa sun elämääs ''? En haluu myöhemmin Miikkaelin vihoi mun niskaa sen takii etten oo yrittäny.

      Poista