sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Joulu

Mulle on tulos varmaa vähä erilaisempi joulu mitä mä oon kuvitellu.
Aina ennen me ollaa käyty mun papalla syömässä ja siitä menty äitille ja menty mun veljenkaa meijän iskälle ja siit takas äitille.
Nyt mun veli on armeijas kiinni joulun ja mun äiti ja nää on aatellu lähtee rovaniemelle jouluks ja mun pettymykseks ne lähtee 1 autolla ja sinne ei mahu ku 1 kyytii eli me ei Mikenkaa päästä.
Äiti kysy meenko mein  mummolle jouluks mut emmä toisaalt haluis ku pitäs käyä papallakii ku se yksinää asustelee ja oon aina menny jouluna sinne ja nyt on Mikenkii ensimmäinen joulu ni mä oisin halun siit jotenkii tosi muistettavan ekan joulun ja sitte pitäis sinne meijän iskällekkii mennä käymää jouluna ja mummolta mä en millää pääsis sinne ku se asuu sit taas tuol kaukeempaan.
Eli mul on vaihtoehtoi 2. Viettää joulu kahestaa Mikenkaa tai mennä mummolle ja kumpaakaa mä en haluais..
Toivotaa vaa että nää nyt ei lähtis sinne rovaniemelle ja mä saisin viettää joulun hyvin mielin :)

2 kommenttia:

  1. Harmi ku menee joulusuunnitelmat päin honkia, tiedän tunteen :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kysyin eilen äitilt et aikooks ne nyt lähtä ni ei ne kuulemma varmaa lähekkää :) JEII :)

      Poista