keskiviikko 21. marraskuuta 2012

++++

Pakko myöntää ku katoin äsken ennakkoo ton teiniäidit sarjan vikan osan ni siin ihan lopuusa ku alkaa se ''lintu'' kappale ni kyl siinä itku tuli.

Ja, pieni mikke sairastaa :( voi tota mun pikkupalleroista. Tuolla se on nukkunnu 7 asti heräämättä kertaakaan ja yskii koko aika :/ toivotaa nyt vaa ettei kuumetta nouse ! Koska huomen meen äitille ku mun mummo tulee sinne ja perjantain me mennää mun mammalle ja se pääsee näkemää Miken ekaakertaa. Saadaa jopa otettuu tää kuuluisa '' viidensukupolven kuva '', mistä mun äiti on jankannu ihan mun raskauden alust asti et pitää heri saada sitte kuva. No joo onhan se aika iso juttu että on jo 5 sukupolvi, mut eiköhän se ala koht puolii olee ihan normaalii jos joillaa 13v teineil on jo nyt sitä kuuluisaa vauvakuumetta. 
Varoitus 13 vuotiaat ja sitä nuoremmat: se ei ole niin helppoa miltä se saattaa vaikuttaa/kuulostaa/näyttää. Ja suoraa sanottuna siin ei oo siin iäs mitenää ''coolii'' olla raskaana. Menetätte kaverit ja nuoruus menee siihen. Teil on vielä koko elämä eessä, herranjumala, miten voikaa olla vauvakuume 13 vuotiaalla? Mä olin ite siin iäs täys katastrofi suoraa sanottuna. 
No joo olihan mun äit 16 ku se sai ekan lapsensa MUTTA KUITENKII nää nykyajan 15 vuotiaat on vielä ihan lapsia itekki. Emmä ois ees voinu kuvitella tulevani raskaaks 15 vuotiaana saatikka 18. 
Joten tässä teille, käyttäkää kondomia ottakaa se pois ja heittäkää se roskiin. Näin vältytte raskaudelta. 
Mullapa ei muuta ku tällaista pientä valistusta jota ei ees alun perin pitän tulla mut sit ku mainitsin tosta sukupolvesta ni tuli mielee ja pääitn kirjottaa nekii ajatukset tänne ylös muistii. :)

4 kommenttia:

  1. Meillä on kans 5 sukupolvea! Jouluna varmaan mennään ottaa kuvaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonnii! No on se hyvä mennä kattomaa mammaa pitkäst aikaa ja sit se kerkee nähä viel Miken ennenko sen aika on. 80v on ikää nytte ni alkaa olee vuodet nyt varmaa vähis?

      Poista
  2. Kiitos haasteesta, teen sen joskus kun jaksan! :) Ja kiva, kun liityit lukijaks!

    Mä oon ties miten pitkään halunnut vauvan, mutta nykyään ehkä se vauvakuume onkin muuttunu ennemminkin äitiyskuumeeksi. :P Ja käsitän kyllä, että äitiys ja lapsen saaminen on sen verran isoja asioita että kannattaa pariin kertaan miettiä haluaako ja pystyykö niihin.

    Joskus on tosi jees myöntää olevansa heikko. Mutta on myös ihana tunne tajuta, että on pysynyt vahvana kaikesta huolimatta. :)

    VastaaPoista
  3. Mä en oikeestaa ees mietiny pystynkö ku mä tiesin että siihen pystyy jos vaan haluaa :)

    Toi on vaa niin totta. Heikko ja samalla niin vahva :)

    VastaaPoista