torstai 22. marraskuuta 2012

Kysymyksiä.

Eli, laittakaa mulle kysymyksiä ensviikon perjantaihin asti ja mä vastaan niihin teille videon muodossa !! Koska mä saan toivottavast ensperjantain uuden läppärin ni pääsen tekemää videopostauksia kanssa !:)
Muistattehan olla asiallisia. Asiattomat kysymykset/kommentit jääköön pois. :)                                                                                                                                                          

Mä huomenna teen sen arvonnan ku en oo oikeestaa nyt kerken tekemää ja mietin mistä saa aina arvan ja monta arpaa ja mitä mä sitte arvon o.O No mutta joo tää mamma lähtee nyt nukkumaa ton jytkyn viereen <3

2 kommenttia:

  1. Mistä noi ihanat pikku siivet on ostettu mitkä sun tossa bannerissa on? :) Se on muuten ihan älyttömän kaunis!

    VastaaPoista
  2. Haluaisitko vielä joskus tulevaisuudessa lisää lapsia?

    VastaaPoista