tiistai 20. marraskuuta 2012

hampaat vaivaa

Ohhoh, se ois arvonnan aika myös, koitan saada tänään tehtyy sen mut mä oon ollu ihan poikki nyt nää pari päivää.. :/
Nimettäin, Mikke huutaa hampait koko aika.. Maanantain mä olin ihan siis tosi puhki poikki ku Mikke vaa huuti huuti ja huuti. Ei sen huutaminen mua haittaa ollenkaan,( vauvahan on terve ku se itkee ) mut se että sitä sattuu ja mä en pysty auttamaan sitä mitenkään.. tunsin itteni auttamattomaks paskaks suoraa sanottuna vaikka se ei oo mun vika että Mikke itkee hampaita. Mut tuli siinä itellääkii kauhee itkukohtaus.. senkii mä selätin ajatuksel : '' Miettii niitä joilla on koliikki lapsi, ni mullahan menee helvetin hyvin.'' 
Mun selkä on ihan tosi kipee, siis tosi tosi kipee ku mä oon Mikkee kannellu ympäriinsä että rauhottuis ja sit mä en yksinkertasest vaa enää pystyny kantamaa sitä.. Kantorepus se ei suostu istuukkaa.. Laitoin sen sitte nukkumaa ja se nukahti! Monen monen monen yrityksen jälkee vihdoin ja viimein. Voi olla että se on aistinu mun ''hermostuneen'' ja on ollu itekki sen takii vähä hermona. Nukku se 20 min ja mä laitoin itteni valmiiks ja suuntasin mun äitille et se auttais vähä mua.
Eilinen näytti jo paaaaaaaaaaljon paremmalta !! Ei itkeny eikä huutanu.. kunnes ite olin jo nukahtamas ni alko tunnin armoton huuto kohtasu. Semmoi et '' ÄITI AUTA MUA, MUA SATTUU '' mä sain sivutettuu ne ajatukset et ''oon avuton paska'' ja rauhottelin Mikkee siinä puol tuntii  tuloksetta ja annoin panadolii ja puoltuntii vielä rauhottelin ja se nukahti mun sylii <3 ( mä oon ite sitä mieltä että lääkkeitä ei anneta muutaku silloin ku on ihan pakko, koska mä en ite tykkää vedellä mitää lääkkeitä ihan vaa sen takia että mun päätä vähän särkee voi ei otampa tosta panadolia, mä vaa jotenkii pelkään sitä että se vaikuttaa munuaisii jotenkii, en ees tiiä mistä se on lähteny.. varmaa siitä ku mein iskän selkä on ihan paskana ja se joutuu käyttämää tosi vahvoi lääkkeitä sen takii ja sen maksas oli kerran joku juttu ja  ni siitä mä oon varmaa väh ä säihkähtäny??) Mikke nukku koko yön lukuunottamatta 6 herätyst ja maitoo ja nukkuu takas. 8 Me sit noustii ylös ja nyt se nukkuu taas tuolla.
Mulla itellää on kauhee flunssa, ei kuumetta mut välil aina tuntuu ku oisin tyylii kuolemas.. tätäkii on kestäny jo vähä päälle viikon mut päivä päivält tuntuu paremmalt. 
Huomasin aamul et Mikke yskii tosi paljo, mut sillee että se ei sitä haittaa ollenkaa ja mä toivon että se ei oo nyt tarttunnu tänän samaa flunssaa ku mä. 
Huomen mun pitää soittaa tohon arvauskeskuksee ja kysyy niit bakteeriviljelyksen tuloksii ja sit saadaa oikeeta lääkettä herran silmää. (voihan se olla että se itkee myös sitä silmää? ) Koska se silmän ympärys on aina välil turvonnu ja punanen ja nyt se silmäkulma on aika ''rohtunu?'' sillee että se on välil aika verestävä.
Voi tota pikkuraukkaa<3

!!!!Anteeks mun kielenkäyttö!! :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti