lauantai 2. helmikuuta 2013

Toivepostaus: Ennen kuin minusta tuli Äiti.

Eli mult toivottii postausta missä mä kerron millanen olin ennen ku sain Miikkaelin.

Hmmhmm.. mistähän mä alottaisin :-D 
Miä olin aikas villi?tapaus. Miiä tykkäsin juhlii ja PALJON, no olinhan miä just täyttäny 18 joten eiköhän se kaikil oo ihan normaalii et tykkää juhlii. Mut en miä sitä sanois etten miä julinu paljo enne sitäkää ku täytin 18:D 

Miä kävin kouluu, pintakäsittelypuolella ja mun ois pitän valmistuu nyt kesällä'13 maalariks mut se jäi sitte kesken ku tulin raskaaks ja päätin alottaa mun äitiysloman vähä aikasemmi ku ois pitän mut mun ja mun opettajan välit ei ollu mitenkää kauheen hyvät + raskaushormonit. Joten lopetin koulun joskus huhti vai toukokuussa. 
Ennen raskautta mun koulunkäynti ei ollu mitenkää hirveen hyvä.. miä lintsasin paljo ja siihen myös liitty mun univaikeukset (niistä miä kerron vähä myöhemmi) miks miä en menny kouluu ja nukuin aamusin. Joten niiden takii mein opettaja kerto mulle et mun valmistuminen viivästyy ja oisin valmistunu varmaa ens syksyn.
Mun raskauden aikan me oltii Jenninkans työharjottelus joulu-helmikuu sisustusmaailmas ja siellä mä sitte kävin kuiteski joka päivä AJOISSA, lukuunottamatta neuvoloit ja ultrii.
Mut se siitä koulusta sitte.

Univaikeudet: Mä aloin kärsii 2011 kevääl unihalvauksist ja niit tuli joka yö siihen asti kunnes mä tulin raskaaks. Miä pelkäsin käyä nukkumaa koska mä aina tiesin et se tulee taas ja valvotutin itteeni niin kauan ku en enää jaksan valvoo.. vaikka ne tuli silti. Miä en vaa uskaltanu käyä nukkuu. No puhuin mä mun koulun terkkarinkaa mut se sano ettei siihe auta mikää et se menee itestää pois.
Sit mä tulin raskaaks ja ne hävis ?! En saanu niit koko raskaus aikana! Mut nyt mä oon pari kertaa saanu taas mut oon onnellinen ettei niit tuu joka ilta.

Itseluottamus:
Oon kirjottanu siit joskus aiemminkii ni tässä linkki Itseluottamus. Lisään tähän sen verran että se on taas alkanu olemaa laskussa, tai siis sillai koska minuu ahistaa tää mun akne niin paljo ni sit jotenki koko aika tuntuu et kaikki kattelee vaa tät aknetta ja se ahsitaa olla jossai yleisilpaikoil nykysin.

-10

-11



-12. (37+5)

<3 -13

5 kommenttia:

  1. Jäiks tää sun teksti jotenki kesken ku olin viel valmis lukee kuvien jälkeeki muttei siel mitää ollukkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joojäi : D ku mun piti jotai viel kirjotella mut sit mun muisti katkes et mitä ja mä en millää keksiny sit mistä mun pitikirjottaa -.- : D joten päätin jättää sen sitte siihe.. : (

      Poista
    2. Kuulostaa tosin jotenki tutulta :D

      Poista
  2. Tuli mieleen että mites oot meinannu sit jatkossa opiskelujen kaa, mitä meinaat seuraavaks? :) sori jos tästä on ollu jo jossain :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä en oo viel ihan varma haluunko enää jatkaa tota alaa.. aluks se oli ihanaa ja tykkäsin siit alast tosi paljo, mut sit nyt ku on ollu aikaa miettii ni mietin et onkohan se sitä mitä mä haluun sittekkää.. mut aika näyttää :)

      Poista