keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Tulevaisuuden mietteitä.

Miä oon täs nyt muutamanpäivän miettiny et lähekö opsikelemaa joskus vai en.. oon nyt päätyny siihen tuloksee et jos lähen, lähen hoipaan. En tiiä yhtää oisko se, se mun ala, mut en voi tietääkkää jos en kokeile.
Ja jos lähen ni haluisin aikuiskoulutksee o.O Enkä todellakaa lähe viel ens syksynä mut keväällä ehkä jos silloo on haut. 
Mut jos se hoipa ei oo se mun juttu, ni sitte pitää taas miettii uudellee. Mut emmä siin häviikkää mitää jos ei kiinnosta ni sit jättää vaa kesken? Mut oisko se sit reiluu niit muita hakioit kohtaa että miä meen vaa kokeilemaa sitä ja sit jos ei kiinnostakkaa ni jätän leikin kesken ja sinne ois halunnu joku joka oikeesti haluaa sinne.. No, aina ei voi voittaa. 
Pitää nyt viel miettii näit asioit ja miettii et mikä ois se mun juttu.

2 kommenttia:

  1. Tiesitkö että aikuispuolelle tarvitsee 2vuotta työkokemusta? Itsekkin tahtoisin kovasti lähteä opiskelemaan aikuispuolelle, mutta kun en ole päivääkään töitä tehnyt :/ meillä kun ei rahatilanne anna periksi mun "normaali" opiskelulle. Mun mies siis opiskelee aikuispuolella insinööriksi ja viikot on töissä :)

    VastaaPoista
  2. Eikun anteeksi mä puhuin ammattikorkeakoulussa opiskelusta aikuiskoulutuksena ! :D soriiiii

    VastaaPoista