perjantai 15. helmikuuta 2013

Otsikko.

Inspiraatioo taas puuttuu kirjottamisee joten LUKIJAT KERTOKAA NIITÄ TOIVEPOSTAUKSIA JA KYSELKÄÄ MITÄ MIELEEN TULEE kiitos :)

Mitä meille kuuluu?
Noh, mitäpä tässä herralle puhkesi hammas ja ei ollu mitää ''oireilua'' edes havaittavissa hampaasta.
Tänää on käyty monenssa paikassa HUH. Käytii aamulla Tiialla mun serkun Kian ja sen kihlatun Joonasen kans. Olipa pitkäst aikaa mukavaa nähä vähä ystäviikii ku niitä nykyää niin harvassa on.
Tiialla oli kivaa ja leikittii vähä Mikkelin ja Nellankanssa :) Mikkeli on kyl ihan rakastunu siihen tyttöseen :D olivaa niin sulosta nähä kuin innoissaa lapsi voi olla toisesta lapsesta :)) Mikellä ja Nellalla on n. 2kk ikäeroa. Nella on vaa niin syötävän sulonen tytöntylleröinen että <3 Tiialta suunnattii sitte mun tädille ja siel oltii parisentuntii ja lähettii mun äidille.
Äippä alko leipomaa sämpylöitä ja syötii niitä ja juotii kahvit ja kaupan kautta kotia.
Mä oon niin pettyny mun serkun maha-asukkiin :-( Ei antanu potkun potkuu vaikka kiljuin sen mahalle ja ravistelin mahaa ja kaikkee mut ei :-(( Noh, kohta puolii pitäs ihan livenä nähä <3
Huomenna pitäs mennä moikkaamaa mun isän äitiä jota harvoin näen vaikka asuuki tossa kilsan päässä, mut en kyl itekkää tiiä miks en siellä käy.. pitääpi alkaa käymää sielläki useemmi ennenku on liian myöhästä.

... ja tää vauvakuume tuntuu pahenevan vaa päiväpäivält :( ois vaa niin ihanaa saada Mikelle pikkusisko tai veli.. :D Noh... ehkä joskus?? PAKKO.. ees JOKSUS!!

Olikohan mul vielä muuta.. hmm.. JEII KOHTA MUUTTO, vaikka mua ahistaa tosi paljo :( Siis ei se muutto vaa TÄÄ IHANAN IHANA PAKKAUS<3 mitä mä nyt oon joutunu tehä niin monee otteesee mun elämäs ettei ees sormet riitä laskemisee. Yli 20 kertaa elämäni aikan oon muuttanu ja se on ollu kerta toisensa jälkee aina yhtä ihanaa. :) Noh, tää muutto vielä ja sit se saa jäädä piitkäs aikaa tauolle !

Miikkael ja Nella :) <3

Kattokaa ny ! Kuin sulonen voi ihminen ollakkaa <3

Isot pienet<3

<3

<3

Mikkeli vähä innostu syömää Nellan sitterii : D

Äitin hupsu<3

Serkukset :)<3

Mikkeli kokeili vähä kävelytukee :) Sitteku muutetaa ni saadaa kotii toi :)


1 kommentti:

  1. Kiva kun löysin tällaisen blogin. En ole selannut kaikkea joten saatat olla jo kertonut vastaukset kysymyksiini.
    Kysymyksiä: Imetätkö? Oletko käynyt ulkona ilman Mikkeä, siis aikuisten ulkona? Elokuvissa esim. Onko uutta miesehdokasta vauvahaaveille? Käytkö äiti-lapsikerhoissa? (sieltä löytyy usein samankaltaista seuraa)Onko sulla lemmikkejä?

    No siinähän niitä tuli. Kivat sivut ja pärjäät kaiketi hyvin pikkupojan kanssa.

    VastaaPoista