lauantai 16. helmikuuta 2013

Kysymyksiä

Nonnih, elikkä Anonyymi kysy multa pari kysymystä ja ajattelin vastata siihen tällai postausksena. :)

K: Imetätkö? Oletko käynyt ulkona ilman Mikkeä, siis aukuisten ulkona? Elokuvissa esim. Onko uutta miesehdokasta vauvahaaveille? Käytkö äiti-lapsi kerhoissa? Onko sinulla lemmikkejä?

Imetys
En imetä enään, imetin ensimmäiset kaksiviikoo pelkästään mut sit aloin antaa välillä korviketta ja lopus annoin pelkkää korviketta. Imetyksestä mulle tuli ihan kauheen ahistava olo ensimmäisten päivien aikana ja se ahistus vaa kasvo koko aika ja sit mä en enää pystyny vaikka oisin halunnu. Mut emmä kadu sitä et lopetin imettämisen.

Ulkona käyminen
Joo kyllämä oon päässy ihan aikusten ulkona käymää ja käyn n. 1kerran kuussa ja se riittää mulle :)

Onko uutta miesehdokasta vauvahaaveille?
Juu mies ehdokkaita ei näillä näkymin ole vauvahaaveille :( ehkä se joskus tulee jostai nurkantakaat? Toivotaan. 

Käytkö äiti-lapsi kerhoissa?
En käy. Mä en oikein tykkää yksinkäydä missään tommosissa jutuissa.

Onko sinulla lemmikkejä?
Ei, mulla ei oo lemmikkejä. Mut mun äitil on koira Jakki ja se riittää mulle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti