tiistai 5. helmikuuta 2013

Lääkäri plus kuvapläjäys

Sain viimeviikol lääkärille ajan tän aknen takii ja tänään oli se lääkäri. Sain 2-3kk antibiootti kuurin eli siis suustaotettavaa antibiottia ja rasvaa. Toivottavast auttaa ku ei oo mitää halpojakaa.. ! Nii ja Mikelle se anto silmätippoi ettei se silmä ois niin ärtyny koko ajan. Sit kysyin siltä lapsen kuorsaamisesta koska mä just luin netsitä että pitää heti ottaa yhteys lääkäriin jos lapsi kuorsaa.. o.O Ja Mikkehän on kuorsannu jo ihan vauvelist lähtie. Nyt sit tajusin kysyy siitä ni käski nukuttamaa kylellää ja että tutkitaa sitä sitte vuoden iässä samalla ku tutkitaa silmää että voi olla että herralt joudutaa leikkaamaa kitarisat.. :( Voi ei ! No toivotaa ettei kitarisat oo liian isot ja et se vaa kuorsaa huvikseen !

Mä otin ''ennen'' kuvan mun selästä ja rinnasta, mut se oli jotai niin järkkyy et en mä tänne niitä laita : D katotaa sitte ku on parantunu :)

Sitte kuvii herrasta tänää <3
Naminami !

<3

rakkaus<3

<3

<3

<3

<33



Sain A-serkun juomaa nannia, tosin jouvuin maksamaa 3e mut oli se sen arvostakii !! :DD

Eiku vessaan vaan ja ilme oli vessan jälkee tämä : D

Mikkeli esittää uutta toppatakkia ja housuja:) Rakastuin näihin eilen robbarissa ja makso VAAN 15e !! Oikee hinta oli 39,95 !

6 kommenttia:

  1. Nuo posket<3 :)
    Aaw mikä pikkuhurmuri on siunn poikasi!

    VastaaPoista
  2. Onko minkä niminen antibiootti? Söin ite 3 kertaa sellasen vuoden kuurin+rasvat ja joku sellanen kuivattava neste..:) ja ne auttoi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun kotona ni katon sitte ku pääsen et minkä merkkinen :) Joku O:lla alkava se tais olla :D Mut toivottavast mullaki auttaa ! mul on nyt aluks 3kk kuuri ja sit sen jälkee katotaa jatketaako vaiko ei. :) Mulla toi rasva on semmone mikä kuivattaa tot ihoo, aina ku laitan sitä ni alkaa kauhee kutina.. se o hirveetä.

      Poista