tiistai 19. helmikuuta 2013

9 päivää !

9 päivää siis enää muuttoo?? omg, tässähän alkaa vissiin tulla kiire pakkaamaan?:D mul on viel suurinosa tavaroitst pakkaamatta ku mä jotenkii aina jätän sen siihen viimetinkaa.. 
Ehkä mä nyt viikonlopun aikan pakkaan KAIKEN valmiiks ja sit ei oo muuttopäivän muutaku siivoominen täällä o.O 
Mä eilen siivosin KOKO PÄIVÄN siis sillai ettei mun tarttee tääl enää ku imuroija ja pestä lattiat ja ihanaa ku sain myytyy mun sohvan P:lle joka muuttaa sitte tähä kämppää ni ei tarvii sit tonninpainavaa sohvaa kantaa pois : D

Muuton joutuu tehä nopeesti koska mun isäpuoli menee töihin puol 3 ja 12 saan avaimet joten silloo menee ensimmäinen lasti sitte uutee kotiin. 
Mikke menee mun äitille ja mun äitin äiti menee siks aikaa Mikenkaa sinne ku me saadaa heitettyy tavarat sisälle, mun äiti on töissä ja toiv. mun veli pääsee auttamaa eikä mee töihin :O

Torstain me lähtää hakee mulle sohvaa ja pöytää Helsingist ku löysin ihanat tori.fi :)
Divaanin saan ilmasiks koska niiden pitää päästä siit eroo muutontakii vissii jos oikein ymmärsin ja pöytä maksaa 200e mut se on ihana :D Mielumin kerralla semmone mistä ite tykkään vaikka hintaakii löytyy ku semmone mist en tykkää yhtään.

Mut mitäpä meille? Herra on ollu koko viikon oikee enkeli<3 eikä ITKENY OLLENKAAN muutaku jos yöllä heränny :D ja eilen se oli taas lähten liikkeellle ja löysin sen tälkertaa mun sängynalta : D hyvät on paikat herral. :D

Tänää me lähtää Miken kummin Tiiankaa leffaa ! Ihanaaaaaaa, pitkäst aikaa pääsen :p Viimeeks olin silloo marraskuus :D

Ja nyt toissapäivän mä aloin antamaa Mikelle 8kk soseita ja alku oli kakomist ku oli niit isompii palasii siel mut se tykkää niist tosi paljo :) Loppu hyvin kaikki hyvin :)

hmm.. olikohan viel muuta :o Joo, mä katoin eilen Netflix:ist ihanan leffan ! Mä vaa aattelin et katompa nyt sitte ja onneks katoin !! Mä antaisin leffalle arvosanaks 4/5 koska se oli just mun tyyppinen leffa ja itkukii pääs parii otteesee : ( Leffa oli: Tapaus Isaiah vuosmallii '95 mut toosi hyvä ! Kannatan kaikkien kellä on lapsii tai ei ni kattoo sen :)

2 kommenttia: