torstai 31. tammikuuta 2013

En vaihtais tätä hummeriin, en kouralliseen timanttei.

Noi sanat oli vaa mun mieles heti ku mä heräsin o.O En tiijä miks.. mut mä näin ihanaa unta.. tosi ihanaa ! mut mä en vaa muista mitä siin tapahtu mut kuiteskii se oli ihana.

Tän päivän suunitelmii kuuluu: Vuokrasopimuksen teko ! Se vaa tekemää ja sit loput kaikki ihanat paperihommat pitää tehä ja sitte pakata ja muuttaaa ! wuhu!
Me käytii mun äitinkans kattoos sitä tossa keskiviikkon sit asuntoo ja se oli hyvä. Mitä nyt joskus vaihan tapetit sielt mut what ever ! kuhan saan vaa nyt eka muutettuu ni kaikki hyvi :) Paitsi että nyt mä oon sanonu tän asunnon irti 28.2 ja 1.3 pitäs muuttaa MUTTA (aina jotai muttia..) Tää nainen muuttaa vast 1pv POIS siitä ku mun pitäs saada muuttaa 1pv siihen.. Noh, eiköhän toiki selviinny tänää ku käyn siel toimistos kirjottaas sopimuksen ja selittämäs tän niille.. koska minne ängen mun kaikki tavarat siks aikaa?:DD  Noh.. en jaka murehtii..
No sitte meen mun äitille ja sinne tulee mun mummo ja lauantain mun porukat lähtee kolille vissii vähä karavaanailemaa.. eli tylsä viikonoppu tiedos. : d
Mut eips täs muuta. NIIT TOIVE POSTAUKSII OTETAA YHÄ EDELLEEN VASTAAN ja kysymyksiä  8)) !!

3 kommenttia:

  1. Postaus minkälainen olit ennenku sait lapsen ? Tai niiku et miten oot muuttunu jos nyt oot jotenki muuttunu, en tiedä kun en tunne :D

    VastaaPoista
  2. Ootko menettäny vai saanu lisää kavereita sen jälkeen kun sait lapsen ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä menetin melkei kaikki kaverit ku tulin raskaaks, ainoo kuka ei jättän mua oli mun siskot. Raskauden jälkee mul on vähän sama tilanne ku raskaana, ainoo vaa et me ollaa sovittu mun parhaan kaverinkaa mein ''riidat'' ja ku ollaan puhuttu just siitä ku oltii riidois ja kummatki raskaana ni kummallaki oli koko aika kauhee ikävä toisiimme. Ja jos vaa vois ajas mennä takas päi ni tota mein riitaa ei ois koskaa tapahtunukkaa ja jos ois ni se ois aiemmin sovittu. Mut nii, oikeestaa mä en tarvii enempää mitään, mul on Mikke ja se on mun paraskaveri ja paraslapsi<3 :)

      Poista