keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Hiljais eloa.

Joo mä en oo vaa kertakaikkiaa jaksanu kirjottaa mitää. Eli tää hiljaiselo saattaa jatkuu vielä jonkin aikaa ennenku mä taas innostun.

Sen verran kirjtoan että mitä meille kuuluu.
antakaa anteeks kiroamiset

Noh.. mitäs meille kuuluu, herra oppinnu kääntymää lattialla selältä mahalleen ja oppinu jonkusen verran ryömimää :)
Mulle nyt ei kuulu niinkään hyvää.... tai ainakaan _tällähetkellä_ nimettäin mun hermot on jo ihan rräjähtämis pisteessä... Niin siis sen takia koska menee hermot ton arvauskeskuksenkanssa...
Soitin maanantai aamuna ku vihdoin muistin ni arvauskeskuksee että tarviin lääkärille ajan mun aknen vuoks ja ei suostunu enää antamaa aikaa joten sano että soita seuraavana päivänä.. No enhän mä muistannu ku nukuttii Mikenkaa puol 10 asti. Tänään aamulla soitin ja ei suostu ottamaa muo sinne ku ei kuulemma voi auttaa ja pyysin niitä laittamaa lähetteen ihotautulääkäriin ja tuolla KOKS:sissa ei kuulemma ihotautilääkärit hoida aknepotilaita ja sano että ainoo kuka voi antaa mulle oikeeta hoitoo/lääkettä on yksityinen mihin mul ei tietenkää oo rahaa... Soitin sosiaalitoimistoo että maksaako ne mun yksityisen ja ei kuulemma maksa siinä sitte jankattii kauan aikaa ennenku sosiaalityöntekijä suostu laittamaa viestii jonnekkii sosiaaliterveystyön tekijälle että mitä mun tilanteessa nyt tehää maksaaako ne vai ei.
Miten voi olla mahollista että kukaan muu ei voi hoitaa kun yksityinen?? KOKS:issa työskentelevät ihotautilääkärit on myös yksityisis.. hmm... outoa...
Ja tää akne ei oo mitään normaalia, ainakaan mun mielestä... mä en pysty kunnolla nukkumaan koska kutittaa/sattuu/kirvelee/polttaa jne ja menee kauan aikaa ennenkuin uni tulee... ja tähän väliin, mulla on siis selkä/rinta akne joka puhkesi raskauden aikan ja mulle niin vakuuteltii neuvolas jne että lähtee synnytyksenjälkee pois.. ja paskanmarjat on minnee lähteny.. Mä oon apteekist ostannu jotai niiden suosittelemaa aknersvaa, - vaahtoa ja muita mömmöjä ja ne on vaa tuntun pahentuvan..
Miks on terveyskeskuksii jonne ei oteta hoitoon??? TK= terveyskeskus.. terveiden keskus(KO) ... siltä se ainakin vaikuttaa.. ja mikä on ihotautilääkäri joka ei hoida aknepotilaita?? Hmm.. voisko joku sitte kertoo että missä niitä aknepotilaita hoidetaan jos ei tervyskeskuksessa tai sairaalassa?
On se kumma kun alkoholisteille ja narkkareille maksetaan hoidot ku hoidot ja se että sä tarviit YHET LÄÄKKEET jotka tarvii yksityisen kautta ni ei jumalauta voida maksaa???
En kyllä yhtää ihmettele että ihmisillä pimahtaaa pääkopassaan koska joutuu setvimään asioita aina hankalimman kautta ku voidaan päästä myös helpolla..
No eipä täst nyt sen enempää.

Sitte noita neuvolakuulumisia:

8.1.13 (11.12.12)
Paino: 9600g (9170g)
Pituus: 71,2 ( 68,5 )
Py: 46cm ( 44cm )


Mä en hirveesti saa selvää tosta mitä toi lääkäri on kirjottanu mut tän verran sain selvää:
Hyvin mennyt. (Kivi+)? Iänmukaiset soseet. Kasvu hyvä. 2x ollut nuha. Sydän ja keuhkot +. (testis +/+)? Iho hyvä. Pää seuraa käsistä vedettäessä. 

2 kommenttia: