torstai 28. maaliskuuta 2013

kuulumisia

No joo ei oo taas vähää aikaa tullu postailtuu ja mul on niinkii hyvä tekosyy siihen että ku ton mittaritoukan peräs on tullu juostuu :D Nyt silloin ku se oppi ryömimää eteepäi, mä oon juossu perässä koska kaikki mahollinen ÄITIN oma tavara, on paljo kiinnostavampaa ku omat lelut :D Jouduin heittämää Miken sitterinkii noiden sähköjohtojen päälle ku sinne oli kova kiire koko ajan.. ja nyt pitäs päästä mun kirjahyllyn alatasoo tyhjentämää joista seurauksena on tullu 3x päänlyönti kulmaa ja josta seuraa itku :(
Nyt parin päivän Mikke on ollu vaa semmoi sylivauva, lattial ei suostu melkee yhtään olemaa.. eikä suostu nukkumaakaa :( Tosin se vähänen nukkuminen saattaa johtuu siitä ku tääl on tosi valosaa ja mul ei oo viel mitää pimennysverhoi ni pitänee joku pv ostaa makkarii semmoset et saa herraki nukuttuu kunnolla ja nukkuis ehkä pidempääkii aamulla ku ei oo niin kirkast? Nyt täs joka aamu täl viikol ollaa herätty siin 6-6.30 aikoihi mut onneks mäki oon ollu niin viisas et oon menny jo 21-22 aikoihi itekki nukkumaa ni ei noi herätykset mua oikeestaa haittaa, mut onhan se ihanaa aina nukkuu ;) Eikö?
Mun serkku, sen kihlattu ja mun tuleva kummipoika teki maanantain semmosen yllärikäynnin Kotkaa ja lähtee huomee aamul takas Treelle. Tiistain mun serkku ja vaaveli tuli käymää täs meillä ja sitte tääl oli meiän lisäks mun äiti, mun pikkusisko ja -veli ja tiipe ja laura. Se vaaveli on niin PIENI !
Keskiviikko aamun kävästii äitinkaa kaupas ja sit lähin Tiian ja sen vaaveli Nellankaa kaupunkii kahville. Pitkäst aikaa ! Mut oli kivaa :) Kävästii myös terassil kahvil ku ilma oli niin loistava :)
No tänää tuli sitte taas Kia ja vaaveli ja Luna (koira) käymää ja sit tuli viel mein Mummo ja Petri ja sit äippäki päätti tulla käymää Jakin (koiran) kans. Sitteku kaikki lähti Mikkeli vihdoin ja viimein nukahti :) ja heräs tossa 6 aikaa et saas nähä mihi aikaa menee yöunille :D
Olikohan mul viel muuta :O
No joo siis 5 pvä pitäs lähtä Treelle viikonlopuks Kian tupareihi ja jättää Mikke mun äitille koko viikonlopus :( JAIKS. Suurin aika mitä oon ollu Mikest eros on alle 20h. Apua, mul varmaa iskee niin kova ikävä et lähen seuraaval junal takasin kotii :D Saas nähä..

Sitte kuviaaaa ( tält päivält en oo viel jaksan lataa koneelle ja käyä läpi et ne tulee sitte joku muu pv ku innostun laittamaa : D )

<3

<3

hahah :D

Näin meillä :D

<3

<3

4 kommenttia:

  1. Vitsi mikä tapittava ilme :DD ja ihana toi neule :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :DD No joo toi neule on kyl tosi ihana mut sitä en oo ku varmaa kerran käyttäny ! mut onneks koht ku ilmat lämpenee sillai paljo ni pääseee käyttäämää :p ...jos se ei oo silloin jo liian pieni :D se neule on kyl yks niist miljoonast vaatteest mitä en vaa voi antaa pois :D

      Poista
  2. Viimeksi kun luin blogiasi Miikkael oli vasta pieni vaavi ja nyt isopieni poika! Mitn nopeasti aika kuluu! :O Ja voih mitkä tappisilmät! :)

    VastaaPoista
  3. Tuu käymään blogini arvonnassa! :)
    http://dayafterday2012.blogspot.fi/2013/04/aika-mukavan-arvonnan.html

    VastaaPoista