perjantai 15. maaliskuuta 2013

Päivä 2, eka rakkaus

Hmm.. eka rakkaus.. : D noh en oikeestaa jaksa miettii mitää tommosii vanhoi juttui, eli sanotaa nyt näin et mun eka rakkaus oli/on Mikke :)<3

Tää rakkaus sai alkunsa elokuun 7 päivä ja jatkuu mun koko loppuelämän : )


Eilee lupasin tehä teille sen tampere-ikea postauksen MUTTA, olin vain niin kauheen laiska etten jaksanu :D
Teen sen tänää jos jaksan koska viimeyän unisaldo on jopa 4h! ku uni ei vaa jostai syystä suostunu tulee :d joskus puol viiden mais katoin kelloo ja silloo oon saanu unta.
Ja mun pikkuveli tulee tänää mulle yäks. :)

Eilen Käytii vähä lenkkeilemäs ja kaupas mis törmäsin mun ''pikkusiskoo'' ja  serkkuu ja taas niil oli kauhee pummi päällä... niiku aina. ''Hei Mea, lainaa mulle 2e PLIIS JOOKO JOOKO JOOKO'' No olihan mul just sopivast 2,25e käteist ni heitin sen sitte niille : D Tosi harvoin mul ees käteist on ni silloo ainaku on käteist tollasii turhii hilui ni ei mua haittaa heittää niille.. mut muuten eilineki päivä meni kotoon ollessa ja paikkojen järjestämises. Tänää pitäs tehä iha kunnon siivous mm. imuroija, pestä lattiat, pestä pyykit jne. Tämmöi perus  päivä siis tiedos, ja sit jossai vaihees pikkuveljenkaa toho takapihalle leikkimää. 
Illal tulee sit telkkarist Vedetää hatusta ja jotai, et ilta menee sitte varmaa telkkuu katelles. 
Harmittaa ku on tää dieetti juttu ni ei voi mättää Elmonkaa mitää mut näillä mennää, vedetää sit vaikka porkkanaa ja omenaa :D

Eips mitää, tänää tai viim. huomee postailen lisempää :) Kysymyksii otetaa edellee vaaa :)

2 kommenttia: