torstai 7. maaliskuuta 2013

Mikkeliini 7kk <3
heh, ei siit sen enempää ;D

Klo 7 herätys ja 3h oon kerenny tekee vaikka ja mitä, mm. Leiponu pullat, tiskattu, pyykit pesussa, vähä paikkoi järjestelty jne. viel pitäs leipoo parit kakut ja imuroija ja pestälattiat ja vaihtaa petivaatteet. Niistä on mun päivä tehty ja huomen sitte vähä viihteelle ja Mikke menee mummolle hoitoo :)
T ja J tulee huomee tänne mun luo tupareihi en haluu pitää mitää isoi koska en yhtää tunne ees mun naapureit ni ei yhtää tiiä mitä ne tykkäis :D Opikelija kämpis nyt oli joka viikonloppu melkei kunnon bileet mut sehän nyt on ihan ymmärrettävää :D
Päiväl tänne tulee sitte kahviporukkaa, mm. Äiti, Raimo, Epu, Elmo, Tiia, Laura?, Mummo,Petri, Paula?, Heli? ja jotai :D 

Sitte ensviikkoo. Silloo alkaa reenikausi ! Heli tekee mulle ruoka ja treeni ohjelman ja aainaki 8 kg haluun saada pois, nii ja noi raskausnahat :D
Ootan kyl tosi innoissaa ! Sitte ku oon päässy mun tavotteesee ni sitte palkitsen itteni vaikka uusil vaatteil tai jotai ;)

Hmmhmm.. olikohan viel jotai..
No eikai :D
toivepostauksii ja kysymyksii otetaa vastaan edelleen :)

2 kommenttia: