keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Päivä 6, minun päiväni.

Mun päivä.. no meidän päivä :)
Aamul herätys oli 6:34? mut mua ei onneks väsyttäny ja olin nukkunu paremmin ku hyvin :)
Sängys me maattii niiku yleensä joku 15 min ja sit noustii ja Mikke meni olkkarii leikkimää ja mä menin keittää kahvit. 
Sil aikaa ku mä join kahvii ja olin aukassu koneen ni en uskon mun silmii ! Mikke nous karhukonttaus asentoo! ja tää äiti heräs ja oli ihan onnensa kukkuloilla :D
8 aikaa laittelin meille aamupalat ja syötii ja sit Mikke leikki viel jonkuu tunnin ja meni päikkäreille. 
Sil välil ku Mikke oli päikkäreil mä tiskasin, imuroin ja pesin lattiat. Pyykit laitan vast huomee :-D
Sit mä istuskelin vaa ja tein ristikkoi ja kryptoi ja J tuli meille kahville sen kummitytön O:n kaa. O on 4kuinen pieni tylleröinen :) Mikkekii oli aika äijänä :D
Kahvittelin ja jutteluitten jälkee J lähti viemää O:n takas kotii ja mä lähin samal käymää kaupas ostaa Mikelle maitoo ja mulle myslii.
Kaupast mä lähin käymää pienel lenkil ja tulin kotii ja sit tuliki Tiipe ja Lalli kahville. 
Tiipe ja Lalliku lähti, Mikke lähti nukkumaa päikkäreit nro2. Nukku se vissii 17-18:30 ja annoin sille soseen ja sit leikittii ja iskiki känkkäränkkä väsy ja pistin sen sitte yöunille ja tuolla se nukkuu ja mä kattelen täs parhaillaa Greyn anatomiaa ja koht alkaa Hyvät ja huonot uutiset ! Wuhu, sitte vois painuukkii pehkuihiun ja huomee taas aika samankaltanen päivä kait tulos. Aamul vähä siivoiluu ja sit iltapäiväl äitinka lenkille kauppaa ja apteekkii ja sit vaa kotii chillaa.

MAANANTAINA KÄVIN VAA'ALLA JA VAAKA NÄYTTI -2KG!! siis silloo ollu vast 1viikko dieettii. Nyt seuraava vaaka käynti ois perjantain koska en ois saanu käyä maanantain vaa'al  mut en voinu vastustaa kiusaust :-DD

En oo jaksan lataa noit kuvii nyt koneelle joten saitte kuvattoman postauksen. :( Olen laiska, tiedän.

Mut hyvät yöt kaikille !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti