sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

IHANAA

Mä oon koko päivän ollu ihan et MITÄ, IHANAA WUHUU. kysymys herää, miksi?
Mä sain illal/yöllä puhelun tampereelta ja serkkutyttö soitti että sitä vissii supistelee ja kysy et kehtaaks se lähtä sairaalaa, kehotin sit seurailla ja jos oma mieli sanoo että mene, ni sitte mene.
No se oli joskus yöllä lähten ku ei saanu unta ku sattu niin paljo ja oli 3cm auki, sinne se yöks jäi. Mun täti soitti aamul ja puhuttii siin et ''ihan varmast se nyt jää sinne'' ja et ''ei ne sitä kotii enää laita, ne varmaa alkaa käynnistelemää'', mua alko ärsyttää tosi paljo ku tuli tieto että ne on passittanu sen kotii koska sitä ei kuulemma supistanu koska ei huutanu?: D AHA. Ihan ku K ei ite tiiä supistaako sitä vai ei. En mäkää huutanu silloo muutaku ihan siin loppu vaiheessa. Mutta joo, sil oli tullu 2min välein suppareit ja mun äiti sano et nyt se lähtee takasin sinne. No sinne jäi. Ja on vielä. Ne oli laittanu kävelemää sen 2h käytävii pitkin siinä mitä ihanimmassa olossa?!?! No jonkun ajan päästä ku se oli siellä käppäilly oli saanu lääkettä ja sai nukutuks. Nyt mun täti soitti ja ilmotti että meni lapsivedet SIIS MUN TEKEE MIEL ITKEEE !!
Mutta, ehkä tänään, tai huomenna musta tulee pienen pojan kummi ja mikelle syntyy ensimmäinen pikkuserkku <3 Nyt vaa peukkui pystyy ja toivotaa että tänään tulee ja ei tarvii kauaa enää naamaa vääntää!

OON NIIIIIN HÄPIHÄPI<3

4 kommenttia:

  1. No mitä kävi? kerro jo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo mitää tietoi tullu lapsivesien jälkee, mut veikkaan että kohtapuolii saa kuulla onks mitää tapahtunu :)

      Poista
  2. Mä en huutanu ollenkaan, en edes synnytyssalissa. :D Aika hepposet perusteet laittaa kotiin.

    Toivottavasti hällä menee kaikki hyvin synnytyksessä! :)
    Onnea tulevalle kummitukselle! :)

    VastaaPoista