keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Elossa ollaan !

Viime postauksest onki jo hurjat 2 viikkoo huomenna :D HUPS. 
Vaikka ois ollukki kirjotettavaa paljonki en oo vaa jaksanu :D
Eli, täst taitaa tulla pitkä postaus jos vaa muistan mitä kaikkee nyt onkaa tapahtunu...
hmm.. mistähän ees aloittais :D

Alotetaa vaikka täst päiväst ja mennää taaksepäi. 
Tänään meil oli Miken 8kk neuvola-lääkäri ja nyt mein oma neuvolatäti oli tullu takas joltai lomalta.
Siel me juteltii ja mittaltii ja juteltii lisempää, aika meni tosi nopeesti, oudon nopeesti :o :D Mikke punnittii istueltee ku ei se enää mahtunu makaamaa siin :'D Mut juuu...

Mittoja ( en jaksa kirjaa edellisii : DD )
Paino: 11,500g
Pituus: 74cm
Py: 48cm

Ja sit taas ku oli se lääkäri ni en saanu mitää selvää siitä mitä se oli kirjottanu sinne :D

Ja sitte palataa viikonloppuu, lähin Tampereelle mun serkulle ja Mikke jäi mun äitille hoitoo ! Aluks mun piti lähtee ja sit ei ja sit lähinkii ja sit  minuu pelotti pelkkä ajatus jättää Mikke viikonlopuks hoitoo mut ei se loppujen lopuks niin hirveetä ollukkaa vaikka ikävä oliki tosi kova :( <3
Tampereella on yllättävän ystävällist porukkaa :D ( terkut ja peukut treeläisille!)
Hauskaa oli ja sehän on pääasia :)

No sitte hmm mitähää kaikkee on tapahtunu :ohmmhmmhmh... :D pää lyö taas tyhjää..
No joo mun serkkupoika on nyt alkan käymää aika huolel mun luona (joka ilta tai joka toinen ilta ), ja on tosi kiva että se käykii pitääs mulle seuraa ja leikkii Mikenkaa :) A: koko aika kyselee milloin saa tulla hoitamaa Mikkee, mut kyl senki päivä viel koittaa joskus :)

apua apua apua... mä en enää muista mitä kaikkee on ollu : DDD 
No tuskimpa mitä tosi tärkeetä, mut jos muistuu mielee tuun sen tänne kirjaamaa sitte :)

Ihanat lukijani<3
Minulle on aikaa laittaa kysymyksiä sunnuntaihin ja maanantaina teen niistä erillisen postauksen :)

Kuvii en oo jaksannu ladata koneelle :D

NANNAAAA !



4 kommenttia:

  1. Haha Henni on samanlainen sottapytty, nappaa joskus lusikasta kiinni ku siinä on kuorma valmiina ja läästii sen sitte jokapaikkaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep ! :D välil se on ihan hassuu omastaki mielest mut sit silloinku jos on kiire jonnekki ni ei oo yhtää kivaa : DD mut joo kyllä me Mikenkans naurettii kumpakii kilpaa tossa vaiheessa : DD

      Poista
  2. Hassuu, Tiera oli nyt viime viikol tasan 12 kiloo ja just täytti puoltoistvuotta :D ps. Tiera laitettii jo 6kk istuu siihen vaalle ku oli just oppin istumaa.. oli niin isoo tyttöö silloin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe :D No joo Mikkekii oli kunnon äijänä siin :D

      Poista