maanantai 29. huhtikuuta 2013

20.4

Eli, 20.4 tuli vuos siitä ku miä aloin pitää blogii ! ( Just think about it ! ) :D
Joo eli tänää illal miä teen postauksen kuulumisist ja osaamisit ja mitä nyt vaa mielee tulee.

Tänää miä koht suuntaan taas hammaslääkärii koska viimeviikol mun viisaudenhammast alko sattumaa PAALJON ja kuumetta ollu ja ei ollu ja ollu, korvas kauhee paine ja poskispainetta !<3 nyt oon viikontuskaillu tän hampaan takii ja viimeviikol menin hammaslääkärii ja sain antibiottikuurin mikä ei auttanu YHTÄÄN MITÄÄN... ihan tyhmää, soitin uudestaa aamul sitte hammaslääkärii ja koht matka jatkuu sinne ja mun pahin pelko on käyny toteen : Hammaslääkäri repii mun hampaan irti !! Tai ainaki näin se sano mulle viimeeks et jos ei antibiootti tepsi ni sitte hammasjouvutaa poistamaa.
Kaikist pahimmat pelot mul on aina ollu : Hammas jouvutaa poraamaa ( oon säästyny siltä ! ... mut nytku mainitsin tän ni eiköhää seki tapahu täs samal varmaa.. : D ) ja Hampaan postatus.
Mut onneks se ei tapahu viel tälkertaa koska ne vissii joutuu kuvaamaa sen hampaan? :o tai jotai :D
Mut mulle on nyt puhkeemas myäs tonne toiselle puolelle ylös ja ales hamaat... voi elämä ! Kärsin näist hammaskivuista sit vissii Mikenki puolesta :D Mut jos ne nyt kuvaa ni kuvatkoot toisenkipuolen hapaat et vetäsee sitte neki samal pois jos voi :D

Mut nyt valmistelemaa hampilääkärii menoo : ((

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti