torstai 6. joulukuuta 2012

sitä ja tätä ja vähän sitä.

Tää päivä on menny vähä sujahtaen ohi.
Aamul me Mikenkaa opeteltii pitämää tuttipulloo suusa yksin ja se meni ihan hyvin :) Paitsi että se pullo ei kauaa suussa pysy ku kädet ei viel kunnol jaksa pitää pulloo koholla mut harjotushan tekee mestarin?:) Ja tottakai herran piti saada lusikka omaa käteensä ku mä sitä syötin siinä, meinas mennä muutamaa otteesee hermot ku ei lusikkaa saanu. :D no seuraavaks sitte annan sille oman lusikan ja mä pidän omani :D
Tänää me syötii ekaa kertaa lihaa ja perunaa, aluks se oli kakomist mut loppu hyvin kaikki hyvin, kyllä tykkäs :)
Sit mun äiti soitti ja kysy milloo meen sinne, vaikka mä itelleni aamun hoin päässä että tänään mä pysyn myös kotona enkä liiku mihinkää! No aloin siin sitte samal laittaa itteeni kondiksee ja suuntasin mummolaa ja vahin mun pikkuveljee ja pikkusiskoo ku mutsi ja mun isäpuoli lähti lenkille.
Sitte ne siinä väsäs piparkakku talon ja mun pikkusisko ja pikkuveli sai koristella sen ja voin suoraa sanoo et rumempaa mä en oo nähnykkää :D
No mut asiast kukkaruukkuu, sitte porukat lähti luistelemaa ja me tultii Mikenkaa kotii ja sit ollaa vaa leikitty ja fb webbailtu mun serkun Kiankaa ku se asuu tampereel nykysin ja me kotkas ni harvoin nähää senkaa :/ No parintunnin webbailujuttelut sit juteltii ja jaariteltii ja syötii jopa ILTAPALA kummatki ''yhdessä mutta erikseen'' ja sovittii et joku päivä voitais juua kahvit :D joo, pitkäst aikaa en tuntenu olooni niin yksinäiseks ku oli joku kenenkaa on ennen ollu joka päivä tekemisis ni sai jaaritella niin kauan ja sillee et mä näin sen ni tuntu et se ois tääl niiko munkaa :D No sit vähä kuvii meijän syömisharjotuksist.

hupsu<3



Ilme, ku se ois ollu pahanteossa :D

Huomatkaa murun silmäkulma :/ Se on koko aika ihan kuivunu ja sitä aristaa siihe :( rasvailla joutuu koko aika mut tuntuu ku ei vaa auta.. tiistain meil on neuvolalääkäri et jos siihen mennes ei oo häippässy ni pitää pyytää siihen jotai.


<3<3

Lusikka osu koko aika oikeesee paikkaa, ruoka tosin ei.. :D


2 kommenttia:

  1. Mitä rasvaa oot käyttänyt tohon? Meidän pojalla oli aika paha vaippaihottuma alkuun ja siihen määrättiin Sibicort-voidetta, ihottuma hävis heti. :) Eli sitä suosittelisin ostamaan apteekista! Muistaakseni sillä tais olla hintaa joku 15 euroa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon käyttän ihan perus vauva rasvaa. Nyt taas näyttää ihan hyvält toi silmäkulma mut se aina välil häviää ja sit se tulee takasin.. täytyy kädä ostamas :)

      Poista