perjantai 7. joulukuuta 2012

Haaste

Mä olin ihan kokonaa unohtanu että mulle on haste. Kiitos haasteesta Nennz !

Säännöt:

1. Kiitä haastajaasi ja liitä hänet postaukseesi.
2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
3. Keksi 11 uutta kysymystä.
4. Haasta 11 bloggaajaa, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.

1. Missä maissa olet käynyt?
- Virossa, Bulgariassa, Gran Canarialla, Ruotsissa, Norjassa. No siinähän ne taiskii olla :)

2. Mikä oli lempiaineesi koulussa?
- Peruskoulussa mä tykkäsin tosi paljo historiasta ja yhteiskuntaopista :) nii ja tietenki musiikin tunnit oli myös lemppareit :) Amiksessa mä tykkäsin olla raksalla paklaamassa ja maalaamassa ja tapetoimassa ja kaikkee mitä siel nyt tehtiikää :D tuli kauhee ikävä niit kouluaikoi :( :D

Vuosi 2010.

palveluksessanne Maalari Mea-Maria.
3. Mitä tekisit jos voittaisit miljoonan lotossa?
- ohhoh, toi oli vaikee, emmä oikeestaa tiiä :o laittaisin Mikelle rahaa ja lähtisin etelää o.O

4. Millainen on arkimeikkisi?
- No Garnierin BB-voidetta ja ripsaria. Välillä aurinkopuuterii.

5. Mitä luonteenpiirrettä vihaat itsessäsi?
- hmm, no mä oon välil aika itsepäinen ni sitä.

6. Mitkä kolme asiaa ottaisit mukaan autiolle saarelle?
- MIIKKAEL !! tulitikut ja ruokaa.

7. Mikä on mieluisin kotityö?
- Varmaa imurointi ja pyykkienpesu :)

8. Mikä on viimeisin asia, mikä sai sinut nauramaan?
- Miikkael, se oli niin höpsö ja yliväsynny ku mä laitoin sen nukkumaa et se sai ihan kamalan naurukohtauksen :D<3

9. Lempi ruokasi?
- O-ou, nyt tuli paha.. No äitin tekemä pinaattikeitto on tosi herkkuu :)

10. Mitä ohjelmia seuraat tv:stä?
- Olipa kerran, Kosketus, Salkkarit, Ensisilmäyksellä ja Roba.

11. Lempi juomasi?
- Maito.

Kysymykset seuraaville:
1. Odotatko joulua? Miksi?
2. Mikä on tärkeintä elämässäsi?
3. Mitkä ovat heikkouksesi?
4. .. entä vahvuutesi?
5. Missä näät itsesi 5 vuoden kuluttua?
6. Mitkä ovat pahimmat pelkosi?
7. Mitä odotat elämältäsi?
8. Pahin mokasi?
9. Tärkein henkilö elämässäsi?
10. Mitä alaa koulussa käyt/olen käynnyt?
11. Kerro itsestäsi 5 asiaa joista pidät itsessäsi.

Haastan:
Natalie
Janica
Jenina
EevaMaria


1 kommentti:

  1. Kiitoskiitos :) oon tän jo kerran tehnyt mutta voishan sitä uudestaankin!

    VastaaPoista