maanantai 10. joulukuuta 2012

Haamupotkut vaivaa mua.

Mul on tullu nyt jo jonkii aikaa haamupotkui, tosi häiritsevii ! Viimeyönä taas tuli kauan aikaa.. Siis jos mä en ois varma oonko raskaana, ni siin vaihees mä oisin ihan varma raskaudest jos se vaa ois mahollista. Siis ihan hirveitä.. häirisevii mut toisaalt mul on ollu ikävä noit herran potui ( mahassa ) :D mut sit taas mä en oikeestaa ees haluis tuntee niitä ku tulee kauhee ikävä raskautta :DD
Ootteko te tuntenu niitä? Milloin ne on hävinny?

Tänää me käytii Natskunkaa vähä kaupoil shoppailees ja mukaa tarttu FARKUT?? Mä en muistakkaa million oon farkkuja käyttänny mutta noi on ihanat ! Semmoset kirkkaan oranssit ?:o Semmoi ihana paita perjantaihin pikkujouluhin ja toppi. Sukkia. Mikelle 2 lapaset koossa 74-80 ja 86-92, kauluri ja tonttupuku<3
Kuvat mä laitan niist sitte joskus myöhemmin koska mun kamera on ollu tänää lainas mun äitil ku ne oli mun pikkuveljen joulujuhlis.

Huomenna aamulla vien pikkuherran piikitettäväks 4kk neuvola-lääkärille :((( Mä en vieläkä voi kuvitella pikkuherran tuskia :(

Eli tää mamma lähtee nyt vetää Zzz et jaksaa aamul herää aikastee..

XOXO

10 kommenttia:

  1. Niitäkö ne on, mä oon kans tuntenut semmossii sikiön liikkeiden/potkujen tuntuisia töytäisyjä, etenkin iltaisin. :D On kieltämättä tosi häiritsevää. Eikä auta yhtään tässä vauvakuumeessa. :)

    VastaaPoista
  2. Miul on tullu kans noita haamupotkuja välillä, tuntuu tosi oudolle ne "potkut". Miun serkulle tuli haamupotkuja viel ku lapsi oli jo 6kk-7kk ja se luuli et se on raskaana :D mut eipä ollu ku haamupotkuja vaa. Sanoinko jo haamupotku?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh :D no puhuin just mun äitinkaa tosta ja mun nuorin veli on 4v ja sille tulee niit vieläki joskus o.O

      Poista
  3. Joo mä oon kans tuntenu jo kauan, ja mä tunnen niitä päivässä paljon! Mutta ei, kun en ole raskaana! Pistää aina ajattelemaan että ei tää nyt voi olla mahdollista enää.. Onkohan toi edes normaalia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekki oon jo miettin kauan et onks tää normaalii, vai oonks mä tulos hulluks :D

      Poista
  4. ^ jos oikein muistan niin kohtu kramppailee/supistelee, siks niitä tulee ja joo, täällä kans, ihan tässä viime päivinä vaikka Tiera jo 1v2kk :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on muuten kanssa tuntunu semmosia harjotussupistuksen tuntuisia kun meen makaamaan selälleen :D

      Poista
  5. mulla on vieläki haamupotkuja, tai nyt niitä vasta oikee tuleeki. Elis pe 1v! kamala ikävä masua ja vauvakuume kanssa, ihan hirveää:D Lasken melkeen päivä kun "saa" ottaa kirukan pois:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vauvakuume täälläkii on mut jos mies löytyis ni parinvuoden pääst voisin miettiikkii toista :)

      Poista