keskiviikko 5. joulukuuta 2012

3kk 4viikkoa 1 päivä

Miten nopeesti tää aika meneekää? Huomenna herranen on jo 4kk!! Siis vastahan mä olin synnyttämässä ja vastaha päästii Mikenkans kotii ja vastahan sille meni viel 56cm vaatteet päälle?
Mihin tää aika juoksee? 2kk pääst Mikke on puolvuotta?!
Mä en kadu en sitte yhtää että tein nuorena lapsen, jätin koulun kesken, ystävät lähti. Mä sain tilalle ihmisen joka kulkee mun vierel koko mun loppu elämäni ja ku mä rakastan sitä ni se rakastaa mua takasin <3
Jos multa tultais kysymää: ''raha vai rakkaus?'' ni mä valitsin jo mun elämän rakkauden, mitä muuta mä tuun viel tarviimaan? En mitään. Mul on nyt kaikki mitä mä tarviin: Miikkael.

Mun oli tarkotus tehä videopostaus mut nyt näin aamul ja flunssas mun ääni on ku en ees sano :D
Mut mä teen varmaa päivemmällä sitte. ;)



mummon sylis on näääin kivaa.

tänään aamul mä alotin heti leikkimää.

Mun ehkä pitää viel harjotella tän uuden läppärin käyttöö.. en osaa kääntää kuvii :D:D


<3<3


5 kommenttia:

  1. Öööö, eihä se sen läppärin vika ole?? ihan sama millä koneella olet, niin käännät vaan kuvan, hiirellä, oikealla painikkeella :D -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täs on se windows 8 ja en osaa oikee käyttää tät viel kunnol, ei tää oo semmone et painetaa ''esikatselu -> käännä kuva'' ku täs mä koko aika yritän ettii et missä on se että '' käännä kuva''. Ja täs ei oo sitä normaalii esikatseluu vaa joku ihme mis ei pysty muutaku poistaa. Et ei se oo ihan sama millä koneella on. ;)

      Poista
    2. Ja nyt se löyty tän parin tunnin ettimisen jälkee :)

      Poista
  2. Miikkael on ihan erinäkönen ku viimeeks kun nähtiin! Herrrrran jestass! :o Nyt parantukaa nopeasti ja me myös niiin nähdään! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikke ei oo enää niin pullukka ku ennen :D Ja joo, täs me koitetaa, nyt alka jo näyttää vähä paremmalt mikel vaa enää yskä ja pien nuha mut ei silt enää räkävalu :) <3 Ja mul nyt ei oo sillai mitää välii et kuhan ei kuume nouse ni kaikki hyvin ;D
      Ja nyt jos te tuutte kunnol kipeiks ni <'3 kamalaa :(((

      Poista