keskiviikko 12. joulukuuta 2012

13.Joulukuuta

Nyt siitä on kulunu vuos ku mä sain tietää että mä oon raskaana o.O en kyllä ikinä unoha sitä päivää :D
Voi kuinka paljon hyvää on mahtunu yhtee vuotee !
-Miikkael
-Uusii ystävii
-Sovintoja
-Rakkautta
-Mun itsetunto on kasvanu paaaaljon
ja niin paljo kaikkea !
 
Ja huonoja :
-Serkku muutti tampereelle
-Ystävät hylkäs
 
Siinä ne huonot nyt on, eli hyvät voittaa !
 
Tää on kyl ollu kieltämättä yks mun parhaimmist vuosista, 2012.
Tottakai mua jää harmittamaa että sovinnot ois voinu tehä aikasemminkii, turha turhista asioista vihotella.. ja mä kadun sitä, mut sovut saatii kuitenki aikaseks joten hyvä niin. :)
 
11 yötä jouluun on... ja sitte onkii uusi vuosi ja uudet kujeet. Innolla ootan mitä ens vuos tuo tullessaa :)
 
xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti