sunnuntai 23. joulukuuta 2012

shokki_itku_kohtaus

Sanonko suoraa että jumalauta  minkä paniikki kohtauksen mä sain tos vähä aika sitte.
Oltii mun tädil käymässä moikkaamas serkkuu ja Mikke nukku tyytyväisenä sohvalla.
Mun täti oli päästäny sen papukaijan vapaaks ja yhtäkkii mun takaa kuuluu kauheeta huutoo ja siipienräpytyst : Igor oli tipahtanu miken naamanpäälle.
Sen tilanteen ku mä näin mä aloin suoraa itkemää ja huusin vaa: APUA APUA APUA.
Igorin jalka oli suoraa miken silmänpäällä ja se näky oli jotai avian kamalaa, mä näin vaa että Kia yritti ottaa igorii pois Miken silmänpäältä ja että sen kynsi oli sen silmässä..
Aloin itkee entist enemmän. Kia sai otettuu Igorin pois ja sit mä katoin sitä silmää ja siit vuoti verta, itku senku vaa koveni, mun täti otti Miken sylii ja mä jatkoin itkuu, mä aattelin jo että sen silmämuna on menny puhki... Kirsi kato silmää tarkemmin ja oli tullu siihen silmän ales vaa pien haava.
Mä olin viel ihan shokis ja se koko tilanne oli niin KAMALA et mä muistan siit vaa semmosii välähdyksii.
Mä en uskaltan koskee siihen lintuu ees koska mä pelkäsi/aattelin et se ottaa tiukemman otteen siit silmästä, en mä tiijä miten linnut reagoi ku ne menee ite paniikkii?
(Igor ei tehny sitä tahallaan vaa vahingossa tippui)
Mä tärisin sen tilanteen jälkee toosi paljo, hyväku kahvikuppi pysy ees kädessä..
JA SE OLI ELÄMÄNI HIRVEIN HETKI.

4 kommenttia: