keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Ristiäisiä ja kuumeilua

Eli me oltii 5.5.13 sunnuntaina siellä mun kummipojan ristiäisissä Tampereella ja pojan nimeksi tuli Jeremia Mikael.
Matkat meni hyvin vaikka Mikke välillä vähä kiukuttelikin ristiäisissä väsymystään.
Tällaset vaatteet sitte pistin päälle : )

Lintuja matkalla :)
Opeteltii kävelemää :)

Kovast ois halunnu Jeremiankans leikkii mut ei se viel osannu ni sitte ku en antan Miken koskee vaapukkaa ni tuli itkupotkuraivari :D

Jeremia Mikael <3

No mitäpä sitte, Mikke täytti 7.pv 9kk <3
Mun pieni muru, joka vast synty, onkii  jo isopoika !<3

Eilen Mikelle sitte nous ensimmäinen kuume, 39,0 näytti mittari illal ja yöllä veikkaan että on ollu enemmänki koska oli niiiiin tulikuuma ku nostin sen mun vieree nukkumaa. Mikke nukku yllättävän hyvin yön vaikka oli nukkunu koko päivän melkei, heränny vaa syömää ja ei menny ku joku 30min ni taas se nukkus.
Yöllä heräs varmaan 3 kertaa mut pienen hyssyttelyn ja paijaamisen jälkee se taas nukku.
Mun yö ei mennykkää niiku elokuvis, koska olin ihan paniikis jos se saa kuumekouristuksen ni heräilin ihan koko aika tarkastamaa että herra on elossa. 6 noustii sitte ylös ja nyt vaikuttaa jo vähä paremmalt mut kuumetta vieläki löytyy.
Mul alko eilee vissii sitte siitepölyallergia <3 Oon vaa aivastellu ja nenätukos ja sit ku ei oo tukos ni vuotaa vuotaa vuotaa ja yläkitalaki tuntuu jotenki kauheen kuivalta ja tuntuu ku itelläniki ois kuumetta mut eipäs ole :)
Nää on taas näit päivii ku miettii et oispa se mies joka auttais mua vähä Mikenkaa, vaikka siis Mikkehän ei oo oikeestaa mitenkää kiukkunen tai mitään, mut mun olo on niin heikko et voisin vaa maikailla koko päivän. Lääkärillekkää ei olla menty koska Mikke syä ihan normaalist, ehkä paremmin ku normaalist?:D Joten en kato sitä tarpeelliseks ellei toi kuumeilu jatku viel huomenna. Jotenki musta vaa tuntuu että tää ois sitte sitä vauvarokkoo? vaikka epäilinkii et Mikel ois ollu se jo ku vähä aika sitte sil oli paljo näppyi jotka näytti vähä hikinäppylöilt ja oli muutenki tosi outo. Tiedä sitte.

Sitte tähä loppuu uus mammablogi ! Käykää ihmees kattomas ja liittymäs lukijaks !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti