torstai 2. toukokuuta 2013

HÄPI

Mult jäi viimeeks kertomatta pariki asiaa ! 
Alotetaa täl kivoimmal !
Mulle tuli ihana kirje kotii missä mut kutsuttii hoipan (lähihoitaja) pääsykokeisii 14.5! Toivottavast läpäsen ne ja syksyl matka kohti koulunpenkkii ! Mut jos nyt en pääse läpi ni haen työkkärii työnhakijaks ja meen töihin ja sen jälkee aattelin hakee hoipaa aikuiskoilutuksee :) Nyt mul jää se Tampereen ''vähäks aikaa jään sinne'' reissu tekemättä, mut 5 pv suuntaan Tampereelle mun ihanan kummipojan ristiäisiin :)

Ja tää huonompi on se, että MUN VAUNUT RIKOTTII MUN RAPPUKÄYTÄVÄÄ?!  Mitä helvettiä liikkuu ihmisten päässä?

Huomen lähen kannustamaa leijonii mun iskän, äitipuolen, siskopuolen ja sen poikaystävänkaa ja muutamat otan sitte siellä joten Mikke menee mun isäpuolelle hoitoo :)

Toive postauksii otetaa vastaa ja teen niit sitte sillai miten jaksan/kerkeen :)
Ja kysymyksii saa laitella.



4 kommenttia:

  1. Olis kiva kuulla siitä että miten se sun dietti onnistui :)

    VastaaPoista
  2. Onneksi olkoon pääsykoekutsusta ! :) Toivottavasti pääset sinne !<3 Ja joo, mun pikkuveljen vaunut kans rikottiin muutama vuos sitten meijän rappukäytävään. Naurettavaa ku täytyy ilkeyttään tehä jotain tollasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ! Toivotaan ! Joo, emmäkää kyl ymmärrä mitä ihmisten pääs liikkuu, kysees on kuitenki PIENEN LAPSEN vaunut !

      Poista