tiistai 21. toukokuuta 2013

pitkästä aikaa.

Täst on taas jokunen aika ku oon viimeeks postaillu, mut on ollu niin paljo kaikkee (AURINKOO) et suurin osa ajast menee ulkoilles ja illal mun uuden rakkaan kirjan lukemises !
Mein äiti löys tän kirjan alennukses 10e ja oon jo kauan aikaa  halunnu tät kirjaa ja sit äiti ilmotti et oli ostannu !
Päivän aikan tuli luettuu jo se 110sivuu.. :D Mun ennätys !
Mikke kasvaa ja oppii koko aika kaikkee uutta. Tukee vasten kävely sujuu mut viel aika hitaasti, mut eiks se sillai mee et ''hiljaa hyvä tulee''.
Sit me kokeiltii miken semmost taaperokärryy tossapäivän ni tasapainoo ku sais lisempää ni johan se jo juoksis senkans eteepäi :D Kävely suju senkans tosi hyvin ! Pidin siit kärrist sillai kiinne ettei se lähtis niin kovaa eteepäi, meni tosi hyvin :) äitin isopoika <3
Miken ''sanavarsatoon'' kuuluu: Äiti, hauva, hauhauhau, mummo ja nyt on alkan kovast harjottelemaa sanomaa heihei.
Mikest on alkan tulemaa aika jääräpää :D Jos ei saa mitä haluaa heittäytyy lattialle risti asentoon ja alkaa polkemaa jalkojaan ja huutamaa, periks se ei silti saa.
Sit siit on tullu semmonen äitinpoika, koko aika pitäis olla sylissä ja halailemassa ja sit tulee puntist vetelemää koko aika syliin :D
Hammasvarastoon meil kuuluu 5 hammasta, 2 ylhäällä jotka puhkes täysin samaan aikaan. ja 3 alhaalla jotka tuli ennnen ylähampaita, 1hammas näyttäis viel olevan tuloillaa ja se hammas tulis koristamaan alahampaittein kaunista riviä ! Miken 3 alahammas on vähän, tai siis aika paljonkii? mun mielest vino. Mut kuulemma aika normaalii.
 Hmm... mitähän viellä o.O
Herra koht 10kk??!! eli päälle 2kk ni mun pien vauva on jo VUODEN, yhen kokonaisen VUODEN VANHA?! Aika tuntuu menevän uskomatont vauhtii eteepäi.


Kiikkumassa :)

Rakkaus <3

Elmo, pikkuveli kannusti suomea :D
Laitan tänään lisempää kuvii kuhan jaksan lataa :D

2 kommenttia:

  1. Heh, Kevinillä on samanlainen villapaita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyl mun mielest niin maailman yyybersöpöin villapaita ! :D en ikin aijo luopuu tosta :)

      Poista