perjantai 10. toukokuuta 2013

Kamalin yö ikinä.

Tossa just 5 jälkee noustii Mikenkaa ylös koska en enää vaa enää kestäny kuunnella ku mun murusta sattuu.. oli raskaint ikinä se, että mä en voinu auttaa sitä mitenkään... oon itkeny koko yän enkä nukkunu ollenkaa.. no soitin sitte sairaalaa et mitä miä teen ni ne kuunteli puhelimen kautta mikke ja pyys soittaa ambulanssin kotii. Soitin sitte amublanssin eikä menny ku 10min ne oli jo oven takaan. Mikel noussu taas kuume mut ei onneks korkee 37 ja jotai mittari näytti ja keuhkot vähä rohis. Mikke ei ollu nyt samanlainen ku viimeyän vaa paljo parempi mut ne sano et pienen lapsen tila voi ykskaks parantuu ja ihan yhtäkkii huonontuu tosi huonoks ja nyt vaa tarkkaillaa ja soitetaa uuestaa jos tilanne pahenee. Maanantain pyys käymää terkkaril tarkastuttaas korvat jne ettei ois tulehusta. Koho asennos käski nukuttamaa et sais henkee ja pihalle ois hyvä mennä vähäks aikaa ni ilmatiet saattaa aukee kunnolla ja hyvä niin koska mun on pakko mennä kauppaa tänään. 
Puhuin just mun äitinkaa puhelimes ja se mietti et oisko Mikel siitepölyallergia, tiedä sitäkään, mut mielumin se ku keuhkoputkentulehus ! Vaikka tää allergia onkii aika helvettii ni silti.

Se hymyilee vaikka siihen sattuu <3
Näin meni viimeyä mut vaa 100x pahempana..

4 kommenttia:

  1. Me jouduttii lähtee yks yö sairaalaa ku vauva ei hengittän kunnol, luulin et se kuolee mun käsii. Ihan kauheeta :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan kamalaa :( ! Herral olikii vissiin kurkunpääntulehus ja enää ei onneks oo muutaki vähän flunssaa vaa. Olin kyl niin kauhuissaa et en enää tienny mistää mitää. Onneks ei ollu hengenhätää Mikel, mut mul oli.

      Poista
    2. Kurkunpääntulehus meilläki. Ja todellaki tiedän tunteen...

      Poista
    3. Toivottavast ei saavu enää IKINÄ meijän perheesee !

      Poista