keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Joo täs ei oo hirveesti tullu kirjoteltuu ku aika ei oo oikein riittäny. Oon tossa mun äidillä ollu ja auttanu niitä muutossa.

Mistähän miä alottaisin edes :D Vaikka siitä että meillä on kaikki hyvin :) Pojalla oli paino arvio rv 26+6 1100g :) Jouduin tuolloin neuvolasta polille kun sydänäänet olivat epäsäännölliset ja jouduin sinne sitte tarkistuttamaan että kaikki on varmasti hyvin ja niin oli :) Oli kyllä pieni paniikki siinä kun lääkäri kuunteli sydäntä ja äänet eivät olleetkaan sitä mitä toivoin kuulevani. Lääkäri sanoi että nyt menet polille että joko vauvalla on rytmihäiriö tai sillä ei ole kaikki hyvin.. Olin aivan paniikissa siinä kun odottelin pääsyä tutkimushuoneeseen ja sitten ne siinä ultrasivat ja sanoi että kaikki on hyvin :)
Maha kasvaa hurjaa vauhtia ja pikkuveljeni kyselee päivittäin milloin mun vauva syntyy ja että miten se voi jaksaa olla vaa mun mahas koko aika :D Välillä siltä tulee semmosia kysymyksiä mihin en osaa edes vastata ja vaihdan puheenaihetta :D
Mulla on tullu noita harjotussupistuksia välillä tosi tiheeseenki tahtii yks päivä laskeskelin että tuli 3-5 min välein 3h ajan :o ja seuraavana päivänä 5-10 min välein 2h. Osa oli kipeitäkin. Nyt niitä ei tule enää niin paljoa mutta ainakin joku 20 päivässä. Neuvolassa muistaakseeni viimeeksi sanottii että niitäkään ei saisi tulla päivässä kuin muutama. No onneksi huomenna neuvola niin saa sitte sen varmistuksen :) Kävely mua sattuu tonne ales ihan hurjasti, kävelin yksi päivä tästä meiltä äidilleni n. 1km ja olin kävellyt varmaan n. 300 metriä niin olin aivan varma että kohta se tulee ulos, se on aivan uskomatonta kipua.. Loppumatkan pinnistelin ja pidättelin itkua. Äidille päästyäni pääsin sitte avautumaan ja itkemään :D Helpotus !
Ja nytte alan kyllä säännöllisesti taas kirjoittamaan kun ei ole muutakuin vauvan odotusta :)

28+1<3

29+5<3

5 kommenttia:

  1. No sullakin masu kasvanut ihan kiitettävästi, samoin kuin mulla. :D
    Mulla on sama homma kävelyn kanssa ja muutenkin, on koko alakroppa alaselästä varpaisiin kipeenä, inhottavin on tuo särky paikoissa, joita en edes tiennyt että voi särkeä :D

    Selvittelin kuitenkin, että ilmeisesti johtuu lantion löystymisestä ja eipä siihen ole mitään hoitoa, lepäiltävä vaan kun pystyy ja lenkkeiltävä sen mukaan ku pystyy. :)

    Se on huomenna 10 viikkoa laskettuun aikaan meillä molemmilla? :)

    VastaaPoista
  2. Niinhän se on 10 viikkoa ?! Aika vaan menee niin hurjan nopeasti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä ja mulla ainakin on törkeästi kaikkea tekemistä vielä ennen sitä. :D

      Poista
  3. Ihana masu! Kauhee ikivä omaa vauva masuu :)

    VastaaPoista