torstai 28. kesäkuuta 2012

33+0 !! + äippäpoli

Elikkä tänään oli se päivä kun menin äippäpolille kun maanantaina neuvolasta laitettiin lähete masun koon vuoksi. Pyysin äitini mukaan kun tuolla on niitä virolaisia lääkäreitä ja en aina ymmärrä niitä mitä ne selittää mikä on tosi ärsyttävää !! 
Ekaks mut laitettiin sydänkäyrään missä poika ei pysynyt ollenkaan paikallaan, kauhea myllerrys :-D Olin siinä sitte sen 20 min ja menin odotustilaan odottamaan lääkärille pääsyä. Odoteltiin n.10-15min ja päästiin sisään ja käytiin jotain asioita läpi ja mun hbg on noussu !! 133 ! No sitte oli ultran aika :-))
Lääkäri siinä mittaili poikaa ja kyllä, se on ISO poika :s Painoarvioksi saatiin 2626g ja sain uuden ajan 19.7 synnytystapa-arviointiin, sitä sitten seuraavaksi ootellaan ja siellä sitten selviää että joudutaanko käynnistämään synnytys ennen aikoja vai ei.
Neuvolan terkkarin kanssa sovittiin sitte viime neuvolassa että soitan kun tulen pois äippäpolilta ja katotaan uusi aika, ajan sain 9.7 :-P


Mulla ei muuta, nyt alan auttamaan äitiäni siivoamaan kun oli pikkusiskon 7v b-partyt :-D

5 kommenttia:

  1. on kyllä iso poika tulossa ! Itsellä on päin vastoin, pieni vauva tulossa nyt 36+5 ja painoarvio n.2,1kg :D neuvolassa tänään olin ja sf mitta oli vaan 30cm.. Ensi perjantaina uusi painoarvio mulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua ainnostaa pelottaa tossa koossa se että voinko/pytynkö synnyttämään luonnollisesti koska sektio on se mitä en halua.. :s

      Poista
  2. No enpä tiijä noista arvioista. Mulle veikattiin isoa vauvaa ja oli pesueeni pienin 3085g.

    VastaaPoista
  3. Niinpä, olen kuullut tuosta ultraäänellä tehdystä päinoarviosta seuraavaa: arvio on yhtä tarkkaa, kuin yrittäisit arvioida viereisessä huoneessa, vedellätäytetyssä kylpyammeessa istuvan henkilön painoa, tämän huosujen koon perusteella.
    Ja moisen uä-tutkimuksen tekijät ovat omalla kohdallani toitottaneet, että voi sitte heittää jopa kilon tuo arvio. Että ne on sitten vain arvioita.
    Kannattaa ehkä jättää vähemmälle turhat sokerit, koska raskauden loppua kohdenhan ne vain kasvattaa vauvan painoa.
    Mukava blogi ja jaksamista sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu näin mä olen kuullut, mut kohdun koko on sen verran iso että siitä ollaan oltu huolissaan jo jonkin aikaa ja nyt piti mennä tarkistuttamaan asia että onko liikaa lapsivettä ja lapsivettä on aivan normaalisti. tokihan nuo painoarviot heittää mutta lapsen isä on kuitenkin pitkä ja sanoi siinä että lapsen isältä perinnyt sitten kokonsa kun on niin pitkä jo. Toivottavasti tuo heittää sen 1kg koska mua pelottaa jos se on yli 4kg :D

      Poista