sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

30+3

Elikkä oon tänään viettäny koko päivän kotona, aamulla kävin papalla kahvilla mutta muuten olen istunut vain kotona välillä ihan hyvä näinkin :D
Olen saanut aikaseksi sen verran että isäpuoleni ja pikkusiskoni toi mulle pinnasängyn ja mä pääsin kasaamaan sen aivan yksin :-D Nyt on vähän pakko egoilla että mä tein sen ! Kasasin sen aivan yksin, mutta kyllä siinä tarvittiin hermoja ja taukoja :D Eipä mulla mennyt kuin 1h 30 min niin sänky oli kasattu, oon tosi ylpee itestäni :-D
Muuten mulla on ollu hirmutylsä päivä :( Oon nimettäi koko päivän halunnu uimaa ja kukaa ei oo lähteny kuskiksi :/ No huomenna mä pääsen uimaa<3 ihanaa !
Miikkaelillakin on näyttäny olevan tylsää masussa kun ei ole oikein tykännyt liikkua.. no on se hyvä että seki pitää lepo päivän ni jaksaa sitte illalla varmaa valvottaa minua :)
Mullapa ei ole muuta nytte. Elikkäs nyt lisään pari kuvaa ja sitte käyn kattomaa telkkua :)
30+2<3

En jaksanut ottaa kun 1 kuvan ja päätin että tämä saa riittää :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti