lauantai 30. kesäkuuta 2012

33+2 :-)

Eilinen päivä mul meni siinä et kävin mun tosi vanhalla kaverilla kahvilla ja kattomassa sen 4kk pikkusta rinsessaa joka oli niiiin lutunen ::)) Me ei olla sen kaverin kanssa nähty varmaan 2 vuoteen? Ja mäku astuin sen ovesta sisään ni tuntu ettei siitä ees ois niin kauaa aikaa, ihan ku se ois ollu edellinen päivä milloo viimeeks oltii nähty :o No mut oltii me kuiteski tunnettu jo ennestää toooosi kauan aikaa, ennen 1lk ja 9 ku päästii ni tietkii sitte eros.

No tää päivä on sitte menny sillä että oon vaan löhöilly ja sit mulle riitti löhöilyt ja aattelin et lähen mutsin koirankaa toho pururadalle vetäsee 2km lenkin, suunitelmatkii sitte meni puihin, kiitos amppareitten...
Mä olin kävelly ehkä 300m yhen tosi ison mäen ylös ja senku mä pääsin ylös ja jatkoin kävelemist 100m ni ne ampparit alko pyörii mun ympäril ja mä menin paniikkii ja aloin juosta ja juoksin oikeesti mun henkeni edest ja en ees tienny minne juoksin ne oli niin nopeit et ne sai mut aina kiinne ku yritin pysähtyy... sit mä tajusin että hei juoksen väärään suuntaan ja päätin kääntyä koska en todellakaa ois jaksanu juosta 2km : DD Mä juoksin viellä sen 100m etee päi ja mun jalois ei ollu enää yksinkertasest voimaa mä pakotin itteni kävelemää tooosi nopee kunnes mua alko supistamaa tosi tosi tosi tosi pahasti ja mä sitte pakotin itteni kävelemää mutsille ja mä itkin ja kävelin mua sattu niin paljo.. ja mun alapää oli oikeesti ihan tulessa niitten supistusten aikana.. ja mulla on vieläki hieman kipeä alapää ja masuu särkee vähän väliä.. nyt vaan lepoa lepoa lepoa ni toivottavasti menee kaikki säryt ohi.
Mun jalatki on ihan over, nousin yhessä vaiheessa sohvalta ja olin menossa keittiöön hakee ruokaa ni mun jalat tuntuu ettei ne kanna.. ehkä neki tarvii hieman lepoa ton juoksemis session jälkeen.. toivotaan että huomenna ois parempi päivä !

33+1 <3

6 kommenttia:

  1. ööö, siis MITEN sä pystyit juoksemaan ton mahan kanssa?? hehe, ei vaan, kaunis vauvamaha on :) tässähän tulee melkein ikävä omaa vauvamahaa ;)

    VastaaPoista
  2. Mä en oo juossu koko raskausaikana ! mut kai se oli siitä ku olin niin paniikissa :D hehe, mä vaan ootan että pääsen käyttämään taas vanhoja vaatteita ja ettei masu ois koko aika tiellä :)

    VastaaPoista
  3. Sä näytät niin kovin hentoselle ja sit sulla on nuin ihanan iso masu!
    Mä en oo pystyny juoksemaan kunnolla ensimmäisen kolmanneksen(?) jälkeen, oo vähä kade, että pystyit juoksemaan(vaikka juoksitkin henkes edestä:D)

    VastaaPoista
  4. emmäkä tiiä miten mä pystyin juoksemaa :DD oon täs naurannu viimeset 30min ja meittin miltä mä oon näyttäny : D

    VastaaPoista
  5. haha, voi mea voin vaan kuvitella ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitä mitä ! kai sä nyt joku päivä lähet mukaa toho pururadalle juoksentelemaa :D

      Poista