perjantai 7. syyskuuta 2012

Miikkael 1kk :) + kuvia





                                    Tosiaan eilen mun pikku prinssille tuli 1kk täytee <3 !

Ja voi kuulkaas ku Mikke on kasvanu paljon ! ja on vaan niin maailman ihanin vauva <3

Meil on menny tosi hyvin, siis ihan super hyvin ! Se vaa on et Mikke on niin tyytyväinen koko aika, muutaman hassun päivän on masuu kipristelly ja silloin ku sitä kipristelee mulla tulee tosi pahamieli ku en voi auttaa sitä mitenkään muuten ku hieromalla mahaa ja koittamalla saada ilmat ulos, tosi inhottavaa kattoo ku mun pikkusta sattuu :(

Ja Miken isän suhteen mä luovutin nyt ! Laitoin sille viestiä nyt tossa vikapäivä : ''Moi. Kuten taijat jo tietää ni poitsu on syntyn ja oot ihan tervetullu kattoon sitä milloin vaa jos vaa haluut ja ennenko kieltäydyt, ni mieti miltä sust tuntuis jos isäs ei haluis nähäkkään sua, tääki lapsi kasvaa. Ja vaikka haluisit olla tekemisis tai nähä silloin tällöin ei velvota sua mihinkään, enkä aio mitään elatusmaksui pyytää koskaa. -mea ''

Ja osaatteko arvata vastasko herra mitään...
... NO EI

Oottelin sitte 3 päivää mut ei viestii tullu... Laitoin viel viestin sille että ''jonkilaine vastaus ois ihan kiva... - mea''
ja ei vieläkään mitää... 
Sen on turha ottaa 10vuoden pääst yhteyttä tyyliin et '' noku et pyytäny '' empä, mä oon koittanu jo kaikkeni ja nyt mä lopetan murehtelemisen ton asian kans !

No tehkööt omat päätökset, ei se multa oo pois vaan siltä. Ja mä tiiän et jos sil on yhtää tunteit ni se tulee katumaa viel joku päivä, koska ei kukaa ihminen voi olla niin kylmä?

JA SITTE KUVIA PIKKU RINSSISTÄ :>>


i won't let you go<3

<3

<3

<3

my angel <3


17 kommenttia:

  1. Voi kun poika on söpö! <3

    Harmi juttu ton isän suhteen :/ mutta sä kyllä tuut pärjäämään silti hienosti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on <3 Kyl mä tuun pärjäämää ja oon pärjänny tähänkii asti :)

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelinki tehä taulun siit kuvasta :)

      Joo, se on sen äijän menetys ja se on jo nyt menettäny tosi paljo ku ei oo nähny miken ensimmäist kuukautta kuinka paljo se on kasvannu ja kehittyny. Mut kyl mä tiijän et se jossaa vaiheessa haluaa olla tekemisis, ei se niin kylmä voi olla. Ja mulle se on ihan ok jos tulee vaikka vuoden pääst, haluun kuiteski et se näkis sen ees kerran. :)

      Poista
  3. Mun mielest, sun pitäis antaa vielä aikaa.. miehet on miehii ja niiltä ei voi odottaakaa ihan kaikkee et tajuis ja sillee.. uskon että sille on tullut nyt vasta todellisuus vastaa kun poika on syntyny, kun meillä äideilläkin menee aikaa totuttautua asiaa että olisi lapsi tulossa.

    sä oot kuitenki nyt sille sanonnu että on tervetullut etkä vaadi mitään ni voi olla että jossaa vaiheessa haluuki tulla, kun vaa rohkenee. oli se sitte parin kk pääst tai vuoden. mut en kyl itekkää kattelis sellast et tyylii 5 vuoden pääst tulee ja sanoo et täs nyt olisin.. et eiköhän sen pitäis täs ekan vuoden sisällä tapahtuu. voimia sulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii oon ihan samaa mieltä et jos 5 vuoden pääst tulee ni on se sit kivaa ku ei oma poika ees tunne koko ihmist ja ihmettelee kuka se on jne.
      Toivotaa et sen mieli muuttuis ja haluis ees kerran nähä.

      Poista
  4. Parempi jo tässä vaiheessa ettei isä tapaa kun ei kerta kiinnosta.
    Ehkä se pelkää maksumiehen hommaa kuitenkin. Mun lapsen isä oli alkuvuodet yhteydessä mutta sitten viina vei eikä tavannut tyttöä koskaan enää. Sekin on lapselle raskasta. Rohkeutta sulle äitinä!
    Oot saanut mun sympatiapisteet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se voi olla et se pelkää sitä et joutuu maksamaa, mut en todellaka haluu siltä mitään maksui siitä et mun pojal on isä ! mut miehet ne ei vaan tajuu yhtään mitään...

      Poista
  5. oii ihania kuvia varsinki toi viimenen kuva toosi hieno. :)

    VastaaPoista
  6. Aika syvältä sellanen touhu, että kun tiedät lapsesi isän, et vaadi häntä maksamaan elatusmaksuja. Onko se nyt yhteiskunnan tehtävä maksaa elatustuki tuosta lapsesta? Ihan turha sanoa, ettet tule sellaista saamaan, jos joskus tarvitset vaikka asumistukea yms. olemattomat elatusmaksut, joita et siis saa, tullaan huomioimaan tuloissasi.

    VastaaPoista
  7. Voi apua miten ihastuttava pieni herrasmies!!!!!!!!!!!!!!!! Miksei mun jo tuu???? no okei ihan hyvä ettei ihan vielä tuu ku LA marraskuussa.. :D Mut joo, ihana poika :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on toosi maailman ihanin pikkumies <3 No eipä sullakaan oo enään kauaa aikaa, lokakuus voit jo sanoo et enskuussa mul syntyy pienokainen, ei kuulosta niin paljolt :D

      Poista
    2. Tosi kultanen varmasti :) Ja ihanaa että sillä on sut, oot varmasti maailman paras äiti tolle pojalle, se että sen iskä nyt sattuu olemaan vähän kusipää (anteeksi kielenkäyttöni mutta eihän muut kun kusipäät käyttäydy noi?) ei oo sun eikä ton pienen vika :) Te ootte ihana pieni perhe ihan kahestaan! :)

      Poista
    3. Kiitos ihanista sanoista :) ! Noin mäki sen ajattlen, pieni perhe, two hearts one love<3

      Poista
  8. Anteeks ku kysyn mut sellast huhuu on liikeel et Miken nimi tulis pojan isän nimestä? Älä kilaha, ku kysyn! Ja onhan niit juttui paljoki et kuka se ois..

    Mut siis halusin vaa tulla sanoo et tsemppii teijän arkee, oot varmasta upea äiti!:) tää blogi on tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo samaa oon kuullu itekki :D Miikkael nimi ei tuu todellakaa lapsen isän nimestä :DD Miks mä antaisin Mikelle sen isän nimestä ''nimen'' joka sitte muistuttais mua koko ajan siitä kusipäästä. Lähinnä oon kuullu et Mikelle tulee sama nimi ku lapsen isällä on, mut jotkut ihmiset ne ei vaa osaa lukea et Miikkael ei ole Piip. :D

      Poista