lauantai 15. syyskuuta 2012

HAPPY HAPPY

Oon kyl nyt niin happy happy ku vaa olla ja voi !

Mikä tekee mun happy päiväst happyn on: NATSKUN PIENI PULLEROPALLERO PRINSSI SYNTYI TÄNÄÄN MAAILMAAN <3!!!!
Miikkael on ollu tosi kiltti ja ollaa tänään vähä soppailtu, tanssittu ja lauletti ! 
tosin miä ku lauloin sille se kävi itkemää.. joten enkä en laula enää : D

Mikke ja sen uusi hattu :)) Hieman iso mut kylhän se koht puolii menee :))

Body/ H&M alennukses 5e

Elmo sukat /H&M 3,95e

Housut /H&M 9,95e

Pipo/H&M alennukses 1e !

Ja siinä se mun kullanmurunen ottaa tirsaa <3

6 kommenttia:

  1. Meil on toi sama pipa! Ja vitsit, harmi ku en ostanu eile noita elomo sukkia, ne on niin hurjan somat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onn :)! Mun oli ihan pakko, myös ihan sen takii et mun pikkuveljen nimi on Elmo :D Mut noi on kyl niin ylisöpöt sukat et oi voi ! Ja toi pipoki on tosi ihana <3

      Poista
  2. Ihanat elmo sukat ja toi pipo! :)

    VastaaPoista
  3. Meijän mami osti ton saman H&M pipon ;)) eli Mikke ja .... samikset: p

    VastaaPoista