perjantai 28. syyskuuta 2012

Jenni kertoo + vapaa ilta :)

Eli tosiaa, mun ystävä Jenni kertoo teille musta millanen oon ollu, ennen raskautta, raskauden aikana ja raskauden jälkeen :)

Ja tosiaan, mulla on vapaa ilta tänään ! Mikke on mummolla hoidossa ja mä päätin lähtee Jenninkans vähä viihteelle 8)
Meijän seuraa liittyy myöhemmin mun isosisko Jenni ja sen mies Samuli ja meijen ystävä Milja :)
Eli mukava ilta on siis tiedossa !

Jennistä sen verran, et se on mun toosi hyvä ystävä ! Se on yks niist tosi ystävist joka ei hylkäny minuu vaik tulinki raskaaks ja aluks ei oikein pitän asiast et piän sen mut silti hyväksy sen ja tuki mua ja ootti innolla milloin mun prinssi syntyy. Joka päivä me ollaa koitettu pitää yhteyt ja aineki kerran viikos nähä. :)

Jenni kertoo:

Ennen raskautta: 
Oltiin Mean kanssa todella "lapsia".  Koulun käynti ei sujunut ollenkaan ainakaan Mean osalta.
Koulua käytiin miten itse huvitti. Ei oltu Mean kanssa hirveästi ennen raskautta tekemisissä muutakun koulukavereita ja silloin tällöin juotiin samoissa porukoissa..
Raskaus aika:
Oltiin työharjottelussa Mean kanssa samassa paikassa, jossa meistä tuli todella läheisiä ystäviä!
Soittelimme toisillemme lähes joka päivä ja ainakin puoli tuntia puhuttiin vaikka näimmekin jo samana päivänä työharjottelussa. Töissä Mea heitti huulta että on raskaana koska menkat on myöhässä ainakin viikon, naureskeltiin sille jutulle koska ajateltiin että ei se ole mahdollista. 
Jonka jälkeen Mea päätti hakea raskaustestin varmistaakseen ettei ole raskaana ja testi näyttikin toista jonka jälkeen Mea soitti hämmentävän puhelun, josta en saannu muuta selvää ku et hän oli raskaana ja hirveä volottosus... Pääsin Mean mukaan rv.20 rakenne ultraan ja Mea sano mulle sen jälkeen että "olitku pien tyttö leffas, sult puuttu vaa popparit & limska kädest" :DDD
Ultra oli tosi mielenkiintoinen kokemus harvemmin pääsee noin henkilökohtaisiin asioihin mukaan...
Raskauden jälkeen:
Kuten Mea on aikaisemmassakin postauksessa kertonut että hänen itsevarmuus on kasvanut niin se on kyllä silmiinnähden huomattavaa.. ei enää ajattele mitä muut puhuu tai valita miltä näyttää.. Sairaalassa ollessaan Mea ilmoitti jokaisesta asiasta mitä siellä tapahtui viestein tai ne samat useamman minuutin pituiset puhelut.. :) Kun olin saaressa Mea laittoi tekstiviestin joskus 2 aikaan yöllä että lapsivedet oli menny kävin itkemään ja en saanut nukuttua kun koko aika piti vahdata puhelinta josko jotain oisi tapahtunut..

<3 Jenni



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti