perjantai 14. syyskuuta 2012

1kk+1vk synnytyksestä

Pieni ihmeeni<3
Synnytyksest on siis 1kk ja 1viikko?! 
Onks mun pikkunen rakas herraseni jo niin vanha?

Tossa eilen ku mun kaveri T oli iltakahvilla puhuttii siitä ku Mikke on niin iso ettei sitä voi enää vauvaksi kutsua :D

No mutta asiasta toiseen, elikkä mitä mun MAHALLE kuuluu..
Sille kuuluu mm. venymistä, raskausarpia ja nahkaa -.-

Mä suorastaan vihaan mun mahaani täl hetkel ja varmaa tulevaisuudessaki ellen ala tekemää sille mitää, eli ensviikolla alotan dieetin kiinteyttää mun mahaa koska se nahka mikä roikkuu, oksettaa mua...

Mitähän siitäki tulee :D vatsalihaksii viimeeks tehny marraskuussa?:D

synnytyssalissa tais oltu 10h synnytyskäynnis


toi on oikeesti niin kuvottava !!




4 kommenttia:

  1. Paljon pienempi ja vähemmän arpinen, kuin mun maha. Kyllä se siitä pienenee, kunhan vaan syöt terveellisesti ja liikut normaalisti.

    VastaaPoista
  2. No nyt pääsee taas normaalist tänne :)

    Nii ja hei, kuitenki vaa reilu 1kk synnytyksestä ja se sun masu oli VALTAVA että ei toi nyt niin hurja oo, vaikkei tietys ite tykkää. Mun mukaa vaa vaunuleikkeilee ;))

    VastaaPoista