maanantai 5. elokuuta 2013

1v neuvola

1 VUOTIS neuvola, kuulostaapa hassulta, mut niin se vaa on, ylihuomenna murun eka syntymäpäivä <3
Neuvolast sain lähetteen sokerirasituksee koska mullahan oli raskausajan diabetes, tai sillee ne sen mulle merkitsi ku se yks jonka piti olla alle 5,3 ni mul oli tasan se ni se luettii sitte diabetekseks joten uuet sokerirasitukset pitää käyä 6 viikonsisäl tekemäs Koksis. En haluu juua sit hirveetä litkuu :(

Sitte neukkitäti ehotti mulle tukiperhettä ja sano et ois mullekkii varmast hyvä saada pitää yks kokonainen viikonloppu vapaata. Ja oishan se Mikellekkii hyväks varmast ku on muutenkii niin sosiaalinen.
Lähinnä ehotti sitä siks koska oon yksinhuoltaja ja Mikel ei oo sitä isää joka auttaus meitä tai ottais Mikkee sillointällöin hoitoo.
Onko teillä kokemuksia tukiperheistä?
Mitä mieltä ootte niistä?
Mitä mieltä ootte ylipäätänsä tukiperheistä?

Sitte mittoja: (edellinen 27.6 eli ''10kk'' neuvola vaikka olikii lähellä 11kk )
Pituus: 79cm ( 76,4cm)
Paino: 12,110kg (12kg)
Py: 49 ( 48,6 vissii )

Nyt pitäs alkaa myös harjottelemaa yösyöttöjen pois jättämist jos sattuu heräämää :s

Kuvii en nyt jaksa alkaa latailee ku netti taas lagaa ihanast : d

Haluisitteko kysymyspostausta?

Illanjatkoja !

6 kommenttia:

  1. Siis syökö hän vielä öisin? Kuinka monta kertaa?

    Miks mä sain käsityksen, että sulla oli mies.. Vai ootteko eronnu pojan syntymän jälkee?

    Iso poika jo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus syä ja silloin vaa kerran.
      Ei mulla oo ollu miestä ja ei erottu syntymän jälkee, eikä ees seurusteltu. Miken isä ei vaan haluu osallistuu Miken elämään.
      Niin on :))!

      Poista
    2. Aij, anteeksi, oon sitte käsittänny väärin.
      Harmillista tommonen :(

      Poista
    3. Eihän sitä kaikkea voi ihminen tietää :)
      No harmillista joo, mut tää on elämää, enkä miä voi päättää toisen elämästä miten se sen haluaa elää :)

      Poista
  2. moi. Ite oon miettin kans tukiperhettä mutta se jäi vaan ajatukseksi koska jos tahtoo tukiperheen teidän on suostuttava lastensuojelun asiakkaaksi. Mut jos se ei sua haittaa niin ota ihmees tukiperhe :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa, no pitääki ottaa selvää tosta. Kiitos tiedosta :)!

      Poista