tiistai 13. elokuuta 2013

Sitä ja vähän tätä.

Elämän suuria valintoja(ko) : DDD joo mulle on !

Mikke nukkuu päikkäreitä ja mun suurin ongelma on aina silloin:
A: Nukunko itekki päikkärit et jaksan loppupäivän pirteenä.
B: Siivoonko, ku tää kämppä aina jotenki menee päivän aikan siihen kuntoo ku ois kaatopaikal.
C: Teenkö ruokaa, pakkohan sitä on välil syyä.

Nii... Tänää viimeeks mietin ja ylläripylläri päikkärit vei voiton kotii ! Oli kyl mahtavaa nukkuu pitkäst aikaa päikkärit ! Yleensä mä en kyl päikkäreit nuku ku mä siivoon sil aikaa ku Mikke nukkuu, eihän siit siivoksest tulis lasta eikä p*skaa jos Mikke tos vieres sotkee samaa aikaa ku mä siivoon ja sit mul menee hermot ja lopetan. 
Ruoka meil onneks kestää kauan aikaa ja ei tarvii tehä ku ehkä 3x viikos ruoka, välil 2x, riippuu mitä tekee.
Kello lähenee kaheksaa ja mä en oo vieläkää kerenny syämää MITÄÄN, koska juossu ja tehny taas kaikkee koko päivän. Aamul me nukuttii piiitkät päikkärit ! Ja siitä sitte käytii apteekis hakees Mikelle panadolii ja D-vitamiini tippoi ja mulle Buranaa, sit me hypättii bussii ja lähettii Sarankaa käymää työkkäris. Onneks säästyttii jonolt ! Siit me mentiikii ylläripylläri Lettupoikaa kahville. Aattelin et syän siin letun, koska en oo viel kertaakaa syäny ja kaikki on kehunnu ne maasta-taivaisii, mut ei mul ollu silloo nälkä ni juotii vaa kahvit x2 ja lähettii käymää kaupas ja siit bussil kotii. Sit Mikke söi, leikittii ja iltapuurot ja nukkumaa. Sit miä vast pääsin siivoomaa ja nyt siivottu JES! Ruokaakii pitäs viel vissii tehä, mut EN JAKSA. Oon puhkipoikki.

Laitoin eilen Mikelle tarhahakemuksen menemää ja nyt vaa pitäs itelleni löytää töitä.
Aattelin soittaa toho Koksii ja kysellä jos ne ottais mut sinne työkokeiluu sairaala-apulaiseks.
Ainaki niin ne ehotti mulle työkkäris. Pitäs viel viiä työkkärii mun eropaperit koulust, tai siis eka pitää eroo siit koulust :D Eli huomen soitto opolle.

Mikke otti eilen jo 3 askelta <3 Koht se jo juoksee !

Joku päivä täs teen teille sen Päiväni kuvina-postauksen. :)

Illan jatkoja !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti