tiistai 27. elokuuta 2013

Haaste.

"Haasteen säännöt ovat seuraavanlaiset!
1. Kiitä antajaa ja linkkaa bloggaaja, jolta haasteen sait
2. Vastaa annettuihin kysymyksiin
3. Keksi 11 uutta kysymystä, jotka haluat antaa seuraavalle
4. Valitse viisi blogia joilla on alle 100 lukijaa ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa"

Sain haasteen das Liebchen blogista.

1. Pidätkö enemmän kissoista vai koirista ja miksi?
- Ehkä koirista? Niistä on mun mielestä enemmän seuraa ihmiselle. Enkä nyt sanois että kissoista ei oo mut kyllä mä mielumin koiran ottaisin ku kissan.Kyl ne kissatkii on ihanii :)
2. Minkälaiset häät haluaisit/olivat?
- Emmä oo ikinä oikeestaa miettinny häitä.  o.O Mut semmoset perinteiset häät ois kivat :)
3. Monta lasta toivoisit?
- No öö.. :D ehkä 1 tai 2 lisää, mut kyl toi yks ukkeliini kelpaa <3
4. Mitä nimeä et koskaan antaisi lapsellesi ja miksi?
- emmä tiiä? ehkä joku yrjö tai kalevi?:D no ne ei vaa oo mun makuu. Ite tykkään erikoisit nimistä :)
5. Mitä mieltä olet Suomen taloudellisesta tilanteesta?
No vois vähä paremminki mennä...
6. Huonoin puolesi?
- hmm.. :D yli innostun helpost ja suunnittelen paljo kaikkee ja sit mikä ei kuitenka mee niiku suunnittelin ja ööö :D välil suutun liian helpost, välil tulee sanottuu omii ongelmii jollekkii tutulle ja sit ei oiskaa pitäny.
7. Paras puolesi?
- Sosiaalisuus, hyvätuulisuus.
8. Kaunein kohteliaisuus jonka olet saanut?
- ''Oonks mä muistannu sulle koskaa sitä sanoo,en muista? Ehkä? mut sä olet oikeesti hyvä äiti.. <3''
(kirjoittaja itse tietää ketä tarkotan :') )
9. Oletko tällä hetkellä unelma-ammatissasi?
Valitettavasti en, enkä tule piiitkään aikaan olemaan, mutta jonain päivänä !
10. Omakotitalo ja maaseutu vai kerrostalo ja kaupunki?
-No ehkä kummatki, en tiije :D ?
-11. Oletko tyytyväinen elämääsi?
-Tottakai ! Mulla on Mikke<3, perhe, sukulaisia ja ystäviä. 
Ainahan sitä toivoo et paremminkin vois mennä, mut sit ku kelaa asioit mitä mulla on, ni mullahan menee paremmin ku joillain muilla !


Kysymykseni:
1. Jos saisit valitan vain yhden asian elämässäsi, mikä se olisi?
2. Mitkä ovat haaveesi?
3. Missä näet itsesi 5 vuoden kuluttua?
4. Monta lasta haluaisit?
5. Millaista musiikkia kuuntelet?
6. Kerro 5 hyvää asiaa itsestäsi
7. Kerro viisi huonoa asiaa itsestäsi.
8. 5 Tärkeintä asiaa ystävässä.
9. Mitä tekisit elämässäsi toisin?
10. Unelmien loma-matka?
11. Raha vai rakkaus?

Haastan:
Tiia !

2 kommenttia:

  1. ai minä vai? :D oho onneks huomasin tämän, täytyypi tänään tehdä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä sinä ! oon kokonaa unohtan et oot vaihtannu blogii ku en oo aikoihi käyny taaskaa :( :D !

      Poista